Bu Blogda Ara

9 Mart 2013 Cumartesi

Bitenler

Herkese selamm :)
Sonunda laptobuma kavuştum umarım bir daha bu kadar uzun süreli ayrı kalmam. Teknik servisler insanı çileden çıkartıyor gerçekten de. Arayıp laptobum geldi mi diye sormasam arayacakları yok. Neyse sonunda kavuştum ya buna da şükür.
Uzun bir aranın ardından ilk postumda bitenlerimi görselleyeyim ve size yorumlarımı sunayım dedim. Kadınlar günü fırsatlarının devam ettiği bu zamanlarda belki sizde yararlanmak istersiniz. İlerleyen zamanlarda bende kadınlar günü ganimetlerimi sergileyeceğim :)

Bakalım neler neler bitirmişim bu ay
Sarıkız Doğal Maden Suyu Spreyi Bunun için ayrı bir post hazırlayacağım yorumlarımı ona saklıyorum :)
Elidor Saç Köpüğü Hayatım boyunca kullandığım en bereketli ürün bu galiba. Her banyodan sonra kullanmama rağmen bir türlü bitmedi. Alalı 4-5 ay olmuştur. Sonunda bu hafta içersin de bitirdim kendisini. Kokusu yapısı güzeldi çok serleştirmedi saçımı. Ama bir daha almam,bıktım kendisinden :) Güzel ve uzun süre kullanılacak bir köpük istiyorsanız tavsiye ederim.
Nivea Aqua Sensation Yüz Yıkama Jeli Bu jeli çok çok seviyorum. Yüzde germe,kuruma yapmıyor. Kaçıncı kutum saymayı unuttum. Bununla ilgili bir post hazırlamayı düşünüyorum. 2 tane depoladım şimdiden. Tavsiye ederim. İndirimde bulursanız kaçırmayın derim.
Nivea Deodorant Yasemin kokusuna olan ilgimden bahsetmiştim. Yaseminli bir deodorant bulunca almıştım,çokta memnun kaldım. Yenisi alındı bile.
Açık Parfüm Buda yasemin kokulu,yenisi alındı :)
Watsons Çilekli Yoğurtlu Saç Cilası Devamlı kullandığım ürün. Saçlarınız kıvırcık veya dalgalıysa tavsiye ederim.
Deborah Milano Comfort Mat Fondöten Şu yazımda bahsettiğim fondöten olur kendisi. Kutunun altında biraz kalmıştı atmaya kıyamadım Sephora kutusuna koydum bende :)
Şimdilik benim bitirdiklerim bunlar.
Herkese iyi haftasonları..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...