Bu Blogda Ara

10 Mart 2013 Pazar

Kadınlar Günü Ganimetlerim

Biraz gecikmelide olsa herkesin Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun. Umarım 8 Mart'ı güzel geçirmişsinizdir. Alışveriş bakımından bayağı güzel geçirdiğine eminim herkesin :) Pek çok mağaza harika indirimler yaparken, kadınlar sayesinde ayakta duran birkaç mağazalarda komik denilecek indirimler vardı. Geçen seneki 8Mart'ı arattı kampanyalar.
Benim için en harika indirimi Migros yaptı. Tüm yüz temizleme, cilt bakım, kremler, losyonlar ve deodorantlarda %50 indirim vardı. Sabahtan gitmiş olmama rağmen yinede kabalıktı. Migrostan benim payıma düşende bunlar oldu;
Severek kullandığım el kremini bu şekilde görünce almadan duramadım ve reyondaki bütün kadınların ellerinde de bu kofre vardı :) Kendisini 5 liraya aldım. Tüpteki el kremlerinden birini çantaya atarım diğerini de depolama kutusuna koyarım diye düşündüm -eninde sonunda biticek- Tekli el kremini 2 liraya aldım.
Kadınlar günü benim için Nivea günü oldu sanki. Göz makyaj temizleyici ve yıkama jelinin daimi kullanıcısıyım zaten indirimde bulunca ikisinden de 2şer tane aldım. Teki 8liraya denk geldi. Burun bandını da aklıma geldikçe kullanıyorum indirimde bulmuşken alıyım dedim. Oda 8 lira civarındaydı. Buradaki yazımda da bahsettiğim gibi yaseminli deodorantım bitmişti onu alırken aynı kokulu roll-on görünce onuda aldım. Deodorant 4,roll-on 2 liraydı. Yaz aylarınında gelmesiyle fondötenden BB kreme geçiş yapmayı düşünüyordum. Garnier marka BB kremin iyi olduğunu pek çok blogda okudum ve attım hemen sepete 10 lira :)

Daha sonra Watsons'a uğradım. Kampanyalarını bildiğimden pekte hevesle girmedim mağazaya zaten. İhtiyaçlarımı alıp hemen çıktım.
Yeni bir saç köpüğüne ihtiyacım vardı. Kadınlar kulübü indirimiyle bu köpüğü 11 liraya aldım. İndirimsiz fiyatı 20 lira. Pamuğa her daim ihtiyacım var,attım sepete bi paket 5 lira. Saç cilam da bitmişti aldım hemen 8 lira.

Benim için bu seneki kadınlar günü kendimi şımartmaktan çok ihtiyaçlarıma yönelik oldu. Hele Watsons indirimi benim için tam bir hayal kırıklığıydı şımartmanın ş sine bile izin vermedi. İyiki Migros var :) 
..Daha nice mutlu 8Martlara..

4 yorum:

  1. aldıklarını güle güle kullan canım:)
    bloğumda mimin var tatlım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım hemen bakıyorum :) Bu ilk mimim heyecan yaptım :))

      Sil
  2. Nivea'yı satın almışsın resmeen.:)
    Güle güle kullaan.
    Aynı sene mezun oluyormuşuz sevdim bunu ^^
    Bende beklerim. tekaska.blogspot.com

    Öpücükleer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daimi kullanısıyım :) Takibe aldım güzelim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...