Bu Blogda Ara

11 Mart 2013 Pazartesi

Diadermine Temizleyici Su

Merhabalaar 
Size ne zaman aldığımı bile unuttuğum bir üründen bahsedeyim :)
Kendisi şu olur
Kendisini Watsons'tan yine bir indirim zamanı görevli bayanın galeyanına gelerek aldım. Söylediğine göre "fondöteni dahi harika çıkarır"mışş bu ürün. Eve gelince makyajımı temizlemek için kullandım ve sonuç tam bir fiyasko. Zaten su ve süt tarzında ürünlerle makyaj çıkartmayı sevmiyorum bunu niye aldım orası ayrı konu. Yanaklarım aşırı hassas olduğundan pamukla sile sile dahada çok kızardı ve buna rağmen çıkartmadı. Göz kalemi ve eyeliner çıkartmada da başarılı bir ürün değil. Far ve ruju temizliyor ama hakkını yemeyeyim. Yeşil çay aromalı olduğundan ruj temizlerken rahatsız olunmuyor.
Vaadleri ve içeriği de şu şekilde;
Eğer yalnızca far ve ruj temizlemek için ekonomik bir ürün arıyorsanız tavsiye ederim. 

2 yorum:

  1. Çok merak ediyodum bunu yazman iyi olmuş tatlım. Diadermine'in hiçbir üründen ben de memnun değilim ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tek göz temizleme losyonu hoşuma gitti benimde o kadar,katılıyorum sana.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...