Bu Blogda Ara

17 Mart 2013 Pazar

Haftasonu Alışverişi

Dün İstanbul'da olanlar bilir felaket bir soğuk vardı ve ben günümü arkadaşlarımla Kadıköy'de geçirdim. Uzun zamandır gitmiyordum da benim için güzel bir değişiklik oldu. Bahariye yakınlarında bir ara sokakta yeni yerler keşfettik. Çok fazla alışveriş yapamadık soğuktan ne yalan söyleyeyim ellerimi cebimden çıkartıp, çantayı açıp, cüzdanı arayıp, parayı verip sonra tekrardan aynı şeyleri yapmaya çok üşendim :) 
Ama bu güzel tokaları görünce dayanamadım. İkisine 2 lira verdim. En kısa zamanda gidip diğer renklerinden de birkaç tane almak istiyorum.
Tatlı mı tatlı,yaramaz mı yaramaz minik bir hamsterim var. Bu küpeleri de almadan duramadım :) 1 lira 
Ve Oriflame siparişlerim. Bu el kremini mutlaka bir deneyin derim. Kokusu öyle harika ki bir haftada bitecek gibi duruyor, devamlı sürüyorum. Kohl pencil siyah eyelinerı daha hiç kullanmadım. Yarın okula giderken makyajım da kullanır görüşlerimi bildiririm mutlaka.
Bu aralar ne okusam derdindeydim ki canım arkadaşım Merve bu sıkıntıma son verdi. Yakın zamanlarda doğum günümdü, buda hediyem oldu.
Umarım sizinde haftasonunuz güzel geçmiştir ve hala geçiyordur.
..İyi pazarlar..

8 yorum:

  1. küpeler çok ciciymiş canım ve çok uyguna almışsın güle güle kullan :) bu haftasonu ben de alışveriş günümdeydim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Alışveriş yazısını okudum evet,güle güle kullan hepsini çok güzeller :)

      Sil
  2. Hepside çok güzeller,özelliklede tokalar,güle güle kulan tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım tokalara :) teşekkür ederim canım

      Sil
  3. tokalar çok güzelmiş, fiyatlarına inanamadım.hangi mağazadan aldın? hepsini güle güle kullan.
    bloğunu beğenerek takibe aldım:)
    bende beklerim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adını bilmiyorumki bende canım rastgele girdik bir mağazaya ama mutlaka bir dahaki gidişimde bakarım :) Takibe aldım,blogun hayırlı olsun

      Sil
  4. Küpeler ve tokalar çok şipşirinn çok sevdim güzel günlerde takın inşallah canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım teşekkür ederim,daha güzelleri senin olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...