Bu Blogda Ara

30 Mart 2013 Cumartesi

Essence Far #22

Şu alışverişimde almıştım bu farı. Rengi çok hoşuma gittiğinden atmıştım sepetime ama kullandıkça pekte memnun kalamadım. Kullanabilmem için resmen kazımam gerekiyor. Oysa alırken testerından denemiştim gayet güzeldi. Bir daha Essence marka tekli far alacağımı sanmıyorum. Dörtlü olanlarda gözüm kaldı (özellikle toprak tonlu olanında).
Yine de facia(!) değil. Değerlensin diye eyeliner sürmeden önce bir kat uyguluyorum. 
Gözlerimi daha aydınlık gösteriyor.
Neye niyet neye kısmet diyerek yazımı bitirmek istiyorum :)
Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle.

13 yorum:

  1. Çok hoş bir rengi var sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Herkes şikayetçi sanırım bu farlardan bende 2li farlardan almayı düşünüyordum ki vazgeçtim o yazılardan sonra
    güzel yazı sevgiler : )

    YanıtlaSil
  3. Baz kullanıyor musun? Essence in bazıyla anca kullanabiliyorum ben. Gerçi bendeki tekliler genelde ışıltılı o yüzden daha kolay renk veriyor bir de home sweet home koleksiyonundaki kahverengi olanı çok iyi renk veriyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazsız kullanmıştım.Testerında gayet iyiydi rengi,benim aldığımda bir sorun var belkide bilemedim.

      Sil
  4. selamlar aynı far bende de var ve aynı sorunu bende yaşadım :( ama bu senin essence nin diğer farlarına aynı gözle bakmana neden olmasın çünkü diğerlerinin pigmentasyonları çok çok iyi....

    YanıtlaSil
  5. Bende sevmedim bu serinin far renklerini daha iştah açıcı yapabilirlerdi.
    Yinede değerlendirirsin sen bu farı diye düşünüyorum güle güle kullan,sevgiler
    (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şekilde değerlendircem mutlaka canım aynen :)

      Sil
  6. bazlı kullanınca daha bellı oluyor.. tavsıye ederım..bende bloguma beklerım http://1makyaj1bakim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldım canım hayırlı olsun blogun :)

      Sil
  7. Merhaba:) acaba renk kodu nedir? Bazla kullanınca güzel olacaksa almaya değer diyorum da ;) sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...