Bu Blogda Ara

18 Mart 2013 Pazartesi

Gerekli/Gereksiz Alışveriş


İyi akşamlaar :)
Bugün dersimin öğleden sonra olması nedeniyle sabah epeyce boş vaktim vardı. Banka işlerini hallettikten sonra Watsons'a gittim ve sağ taraftaki "Alınacaklar Listem"den Charles Worthington şampuanı sildim.
Bu serinin marifetlerini çok duydum ve denemek istedim. Argan yağı içerenini alacaktım ama görevli seride argan yağlı şampuan olmadığını söyledi(!) Kim takar görevliyi :) Buldum kendisini ve deneme boyunu aldım tam boyu yoktu. İki yıkamalık idare eder büyük ihtimalle. Birde severek kullandığım Down Under güçlendirici şampuanı aldım.

Mecidiyeköy'e,burnumun dibine Rossman açılalı çok oldu ama ben hale gidememiştim. Bugün artık gitme zamanı geldi diyip kendime 10 liralık bir sınır koyup daldım mağazaya. Sınır koymassam sonuçları kötü oluyor çünkü. Bu ay harcamalarıma dikkat etmem gerek :) Mağazada aradıklarımı biraz zor buldum. Mağaza planı Nişantaşı'ndaki gibi değil bana daha farklı geldi. Seyahat boyu ürünlerinin olduğu standı bulamadım bile. Birkaç ziyaretten sonra alışırım büyük ihtimalle :)
Rossman'a girerken aklımda far almak yoktu Essence farı sırf rengi yüzünden aldım. Yarın bir deneyeceğim bakalım nasıl birşeymiş. Ojenin rengi de hoşuma gitti. Bu aralar tırnaklarımı kısalttım biraz,bu ojeyle hoş duracağını düşünüyorum. Isana duş jeli kokusuna hayır diyemediğimden aldım :)
Watsons alışverişi ihtiyaçken Rossman alışverişi biraz keyfii oldu benim için.

6 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Essencenin rossmanda da satıldığını bilmiyordum, Antalya'da Rossman olmadığından olsa gerek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Rossmandada var evet ama indirimler için Gratisi takibe devam, Rossmanda pek indirime girmiyor Essence yada bana hiç denk gelmedi :D

      Sil
  2. Rossmandan bende Krem duş jelini almıştım iyi temizlemiyor gibiydi bakalım sen memnun kalcakmısın,zevkli seçimler yapmıssın güle güle kullan.(:
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yorumun için tşk ederim :) rossmannın duş jellerine bayılıyorum almanyada hep rossmann dan alışveriş yapardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severek kullanıyorum kendilerini :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...