Bu Blogda Ara

25 Mart 2013 Pazartesi

Rossmann Alışverişi

Evimin yakınına Rossmann açılması ne kadar iyi oldu bilemedim. Devamlı ayaklarım beni oraya götürüyor. Yine bir bütçe belirledim daldım mağazaya :)
Isana duş jellerine ve çarkıfelek meyvesine zaten bayılıyorum indirimdeydi kendisini de attım sepetime hemen. Stok kutuma koyarım şuradaki yazımda aldığım bitmek üzere. Sağ üstteki kalemler far kalemi diye geçiyordu denemek istedim. Eyeliner altına güzel durabilir diye düşündüm. Umarım umduğumu bulurum :) Ve son olarak diş ipi aldım. Düzenli olarak kullanırım mutlaka çantamda da bir tane bulunsun istedim.
Hepsi toplam 10 lira tuttu. 
Bir sonraki Rossmann alışverişi postum için çok beklemem gerekmeyecek büyük ihtimalle :) Önünden geçipte içeri girmemek ne mümkün.

11 yorum:

  1. Bende hep Rossmann dan alış veriş yapıyorum ürünlerinden bende memnunum.

    YanıtlaSil
  2. Dün gene yaptım rossmandan alışveriş girmemek mümkün olmuyor gerçektende giripte birşey almamak hiçmi hiç mümkün değil (:
    Güle güle kullan aldıklarını.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan cnm =)

    YanıtlaSil
  4. Rossmann da ürünler o kadar ucuz ve kaliteli ki alışverişi bitirip kasaya doğru yürürken aklımdan başka ne alsam diye geçirmeden olmuyor doğrusu :)) e önünden geçerken de elbette uğramadan olmaz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve tabiki ellerimiz boş çıkmak hiç hiç olmaz :)

      Sil
  5. kolumdan tutup çekiştiren biri olmadığı sürece çıkamadığım yerlerden birisi :)
    hgkgunlukleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Banada yürüme mesafesinde bi Rossman var ama iyiki var temizlik malzemelerim sırf bu magzadan, harikalar valla... Kendi marka Ojeleri 1,25 e düşmüştü yağmalasaydiniz :))

    Not; mesajda kelime doğrulaması var, kaldırsanız daha cok yorum gelir *_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın bakıyım bir ojelere dikkatimi çekmedi bugün :)
      Uyarı için teşekkürler canım fark etmemişim düzelttim hemen.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...