Bu Blogda Ara

14 Mart 2013 Perşembe

ROC Calmance

Merhabaa. Yine güzel dileklerle başlayacağım bir yazı olsun :) Umarım gününüz güzel geçmiştir. Benim günüm güzel ama bir o kadarda tempoluydu. Evime gelince kanepeyi yine koşarak kucakladım.
Kış mevsimi boyunca severek kullandığım nemlendirici kremden bahsetmek istedim size. Kendisi şu olur
Kışın Roc'un hassas ve alerjik ciltler için çıkarttığı yeni bir nemlendirici bu. Özellikle belirteyim yapısı normal nemlendiricilere göre daha yoğun. Rahatsız edici bir kokusu da yok. Yanaklarım çok hassas olduğu için kullandım bu kremi çokta faydasını gördüm. İlk defa bir kışı yanaklarım elma gibi olmadan geçirdim. Bu yüzden çok şey borçluyum bu kreme. Havaların ısınmasıyla kendisini fondöten bazı olarak kullanmaya başladım. Ondan da memnun kaldım. Yaz kış bittikçe alacağım bir ürün oldu yani.
Eğer çok hassas bir cildiniz varsa denemenizi tavsiye ederim. Fiyatı 50 lira.

4 yorum:

  1. hem yazın hem kışın kullanılması çok güzel fiyatı da çok uygunmuş notumu aldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım senden benim kadar memnun kalırsın :)

      Sil
  2. Tatlımm . cildin sivilceye meyilli mi. Benim yanaklarım cok hassas ve bu kremi yanaklarımdaki kızarıklıklar icin almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı sorundan dolayı kullanmıştım güzelim. Sivilceye meyilli ama ters bir etki yaratmadı neyse ki cildimde. Çok önce yazmıştım bu yazıyı. Roc ürünlerinde olan parabenden dolayı biraz tereddütteyim. Bu yüzden almadım bir daha.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...