Bu Blogda Ara

21 Mart 2013 Perşembe

Essence 03 Generosity

Saç boyası almak için Gratis'e gittim ve Essence Oz serisi sonunda karşıma çıktı. Far kullanmayı sevmememe ve becerememe rağmen bu farı çok beğendim. Kendisi şu olur;
Rengi çok güzel değil mi? Bayıldım resmen! Pigmentide çok güzel pırıltılı. Günlük makyajımda kolaylıkla kullanabileceğim bir renk. Üstelik kalıcıda.
Serinin diğer renkleri pek benim kullanabileceğim türden değil. Makyajında mavi ve yeşil tonlarını kullanmayı sevenlerin mutlaka bakması gereken bir koleksiyon olmuş. Diğer farlar şu şekilde
oz


Aldığım boyada bu. Saçlarım koyu kahve arasına illaki kızıllık atıyorum her yaz. Güneş altında çok güzel duruyor. Hatta şuanda boya saçlarımda öyle yazıyorum bu postu. Umarım sonuç bu seferde güzel olur.
İlk defa deniyorum bu rengi, şans dileyin bana :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...