Bu Blogda Ara

21 Mart 2013 Perşembe

Essence My Base

Size ne olduğunu bir türlü çözemediğim bu aydınlatıcı makyaj bazından bahsetmek istiyorum. Hem aydınlatıcı hemde makyaj bazı; ilginç değil mi sizce de?
Görüntüsü ve rengi bu şekilde. Yayılmış halini gösteremiyorum çünkü yok oluyor. Ben hala anlayamadım ve hiçbir artısını ve eksisini görmedim bu ürünün. Ne aydınlatıyor vede iyi bir makyaj bazı. 
Siz ne düşünüyorsunuz bu ürün hakkında,kullandınız mı,memnun musunuz?
Yoksa bir ben mi bu şekilde düşünüyorum.

6 yorum:

  1. Çok olumsuz yorum okuduğumdan bu ürünü alma zahmetinde bile bulunmadım canım ben,merak etme herkez senin gibi düşünüyor 10 bloğda görmüssem arasından beğenen ya 1 ya 2 kişiydi:'(

    YanıtlaSil
  2. bu üründen de var bende :) kendisi makyaj bazı olarak biliniyor ben kullanıyorum ama haklısın düşüncende bi artısı yok.. Lakin bunun bir ikiz kardeşi var ki (illuminating make up base) ben bayılarak kullanıyorum aydınlatıcı olarak süpper bir ürün....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipim karma ondan aydınlatıcılardan kaçıyorum malesef :/

      Sil
  3. canım kesinlikle katılıyorum sana memnun kalmadığım bir ürün buycosmo.com'dan yaptığım bir alışverişimde fiyatı uygun diye eklemiştim. pahalı olsaydı eminim verdiğim paraya acırdım.. :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...