Bu Blogda Ara

12 Mart 2013 Salı

Garnier BB Krem Dosyası


BB kremi ben ilk Garnier markasıyla duydum. İlk çıkartılan BB'ler çok amatörce olduğundan Garnier kendisini dahada çok geliştirerek ikinci bir BB krem çıkarttı. İlk ürünü kuru citler için ideal olabilir ancak yağlı ve karma ciltler için tam bir kabusa döndü kendimden biliyorum :) Haftalarca o sivilceleri geçirmeye uğraştım. İki krem karşılaştırıldığında ne kadar çok yol sarfedildiği ortada açıkcası.
İlk BB krem bu şekildeydi. Bize neler sunduğu üzerinde yazılı. 15 Güneş koruma faktörü de var. Eğer cildim çok çok kuru diyorsanız tercih edebilirsiniz. Mat bir bitirişi yok. Kokusu da harika ayrıca belirtmek isterim. Üzerinde yazan açık ton seçeneğine aldanıp orta ton olanı almayın derim. Orta ton yazdığına bakmayın rengi çok çok koyu.
Piyasaya sürdükleri ikinci krem ise bu şekilde. Üzerinde özellikle "Karma ve Yağlı Ciltler İçin" yazısı herşeyi anlatıyor sanırım :) Koruma faktörü bunda 20'ye çıkmış durumda. Diğer tüm vaadleri aynı. Bitirişi oldukça mat, parlama asla yapmıyor. Daha yeni kullanmaya başladım şimdilik memnunum, bir şikayetim yok. Ton konusunda burada da aynı durum geçerli.
Sağ taraftaki ilk çıkarılan BB krem.Küçük tombik bir tüpte ve 50ml. Sol taraftaki ince uzunda yenisi 40ml.
Sol taraftaki yeni,sağ taraftaki eski BB krem. İki kreminde "Benim için uygun mu?", "Farkı nedir?", "Nasıl etki eder?", "Nasıl kullanılır?" başlıkları altında yapılan açıklama hemen hemen aynı. Yeni çıkan kreme karma ve yağlı ciltler için ibaresi eklenmiş yalnızca. Kanıtlanan etkinlik kısmı değişik. Eski kremde nemlenmiş, parlak ve ışıltılı bir cilt ön plandayken yeni kremde gözenek görünürlüğü ve ciltteki yağlılık hissinin azalması ön planda.
Üstteki yeni krem fotoğrafta da belli olduğu gibi daha akışkan, losyonumsu bir yapıda. Eskisi ise krem gibi daha koyu.

Benim izlenimlerim ve fikirlerim bu şekilde :)
Eklemek istediğiniz birşeyler varsa beklerim.

6 yorum:

  1. fotoğrafçı bloğunda gezinmek de keyifli oluyormuş, resimler daha bakılası. :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Karma ve yağlı ciltler için olanı severek kullanıyorum,gündüzleri onu sürmeden dışarıya çıkmıyorum nerdeyse,üstüne biraz kubukiyle sexy mama mis mis,güle güle kullan tatlım :))

    BirKadınNelerYapar.Blog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum benimde vazgeçilmezim bu krem :)

      Sil
  3. Anlaşılan yenisi bana daha çok uyuyor, zira sağdakinden alıp kullanmıştım ancak fazla parlama yaptı üstelik herkes sürekli kullanıyorum diye yazınca ben de sürekil kullanmak istedim ancak hemen sivilce yaptı. Öte yandan yeni alınanı sürekli kullanıyor musunuz? Tam olarak fazla parlama olmuyordur inşallah ne düşünüyorsunuz? Cevabınıza göre belki ona geçeceğim, zira yazın parlama zaten hiç çekilmiyor.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bugün yeniden kullandım hava sıcak olmasına rağmen parlama yapmadı cildimde ama bir pudra ile takviye gerek mutlaka,yoksa parlar büyük ihtimalle

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...