Bu Blogda Ara

27 Mart 2013 Çarşamba

Çekiliş Kazandım ki

Sevgili Kozmetik Turu'nun yaptığı makyaj paleti çekilişini kazandım. Pazartesi günü öğrendim ve bugün hediyem hemen elime geçti. Kutunun içine de kendisi gibi şekerler koymuştu,çok hoşuma gitti :) Çok güzel bir şekilde paketlenmişti ama bu benim kazandığım ilk çekiliş olduğu için (umarım son olmaz) direk açtım ve fotoğraflamayı unuttum malesef.
Farları ne kadar beğendiğimi söylememe gerek yok sanırım. Özellikle de üstteki ilk iki sıra beni mestetti resmen,bayıldımm!
 Allık ve pudraları bu şekilde. Kırmızı allık denemeyi istiyordum zaten. Çok sevindim bu rengi görünce hemen yarın deneyeceğim :)
En arka kısmında da rujları var bu şekilde.
Kozmetik Turu'na gösterdiği özenden dolayı ne kadar teşekkür etsem az.

15 yorum:

  1. waaoww tebrikler canım guzel gunlerde kullan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı allıgı bende merak ediyorum gerçekten,bekliyoruz :)

    http://ladylunabeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe alındın canım :) Bende çok merak ediyorum nasıl duracağını

      Sil
  3. Harikaymıış :)
    Güle güle kullan canııım.

    YanıtlaSil
  4. Canım güzel sözlerin için çok teşekkür ederim,yazın beni çok mutlu etti:)beğenmene çok sevindim,güzel günlerde kullanmanı dilerim canım:)

    YanıtlaSil
  5. tebrikler, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm,daha güzelleri senin olsun inşallah :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...