Bu Blogda Ara

11 Mart 2013 Pazartesi

Flormar Pretty Allık

Herkese selamm. Umarım güzel bir gün geçirmişsinizdir. Benim günüm bayağı yorucuydu. Eve girip ayaklarımı uzattığımda yüzümdeki o gülümsemeyi tahmin edebilirsiniz heralde :)
Yaz mevsimi yavaş yavaş gelmeye başladı. Bende size yazları severek kullandığım bu allıktan bahsetmek istedim. 
Flormar Pretty serisinin P115 numaralı allığı olur kendisi. Flormar'ın bu serisini çok severek ve beğenerek kullanıyorum. Oldukça kalıcı bütün ürünleri. Şimdiye kadar hiç bir şikayetim olmadı.
Kışın şu yazımda bahsettiğim allığı kullanmayı tercih ediyorum. Yazınsa bu allığı daha çok kullanıyorum. İçersinde yine minik minik simler var. Ayrıca allığın kokusu da çok hoş.
Herkese uyum sağlayacak şeftali tonunda bir rengi var. Eğer isterseniz sağ taraftaki griden biraz daha fazla alarak rengini açabilir veya sırf allık kullanarak daha koyu bir renk elde edebilirsiniz. Yada daha aydınlık bir görünüm elde etmek isterseniz yalnızca sağ tarafı da kullanabilirsiniz. Yani çok amaçlı her derde deva bu :)
Bittiği zaman tekrardan alırım mutlaka ama hiç bitecek gibi durmuyor.
 Fiyatını tam hatırlamıyorum ama en fazla 10 liradır.
Deneyin pişman olmazsınız :)

6 yorum:

  1. Merhaba canım,
    cidden bu allık her derde deva.Çok severek kullanıyorum bende.Postuna sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba güzelim aynı fikirdeyiz o zaman,yorumuna sağlık :) yine beklerim

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım.Bu allığı Flormar'ın mağazasında görmüştüm,renklerini de çok beğenmiştim ama simleri yüzünden almamıştım.Sürdüğünde simler çok belli oluyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartı bir simi yok,normal duruyor. Eğer sırf sim yüzünden almadıysan bir dene derim :) Testerdan bir bak istersen ilk

      Sil
    2. Evet sırf sim yüzünden almamıştım.Simli şeyleri aslında çok seviyorum ama allık olunca abartılı olurmuş gibi düşünmüştüm.Testerdan denediğimde çok gibi gelmişti simler.Tekrar bakacağım tavsiyen üzerine.

      Sil
    3. Memnun kalırsın umarım canım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...