Bu Blogda Ara

11 Mart 2013 Pazartesi

İlk Mim "Ben Kimim"

Beğeniyle takip ettiğim Makyajlı Kareler beni mimlemiş. Bu benim ilk mimim, çok çok teşekkür ediyorum ve hemen cevaplara geçiyorum :)

1- En son kime yalan söyledin? Neden?
Kime söyledim kime söylediimm? Hatırlamıyorum gerçekten. Başıma ne geliyorsa doğruluktan gelsin :)

2- Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun...
Metrobüste bazen yer vermeyen dışarı bakan insan benim evet. Ama teyzem biniyorsun Şükrübey'den bir de yer bekliyorsun. Bir durak sonrası Avcılar zaten oradan bin. 25 durak yol gidiyorum ben,banada yazık :( Sefaköy'den önce binen kimseye ver vermem.

3- Şuan istediğin işi mi yapıyorsun?
Kimya okuyorum ve ilerde istediğim mesleği yapacağım inşallah.

4- Mutlu musun?
Çok şükür mutluyum :) 

5- Keşke..?
8:30'da olan dersim için 6:30'da kalkmak zorunda kalmasam..

6- Sence ideal eş nasıl olmalı?
Dürüst, anlayışlı,saygı ve sevgi dolu olmadı. Karşılıklı sevgi,saygı ve ilgi gördükten sonra çözülmeyecek sorun, yürümeyen ilişki yoktur.

7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
İstanbul'da yaşıyorum. Aslında bulunduğum şehri ve nimetlerini çok çok seviyorum ama Muğla'da benim için alternatif bir şehir.

8- Korkuların neler?
Kesinlikle karanlık ve tasmasız gezdirilen köpekler.

9- Seni en çok ne mutlu eder?
Ufak süprizler ve sevildiğimi hissetmek mutlu eder. Öyle çok fazla düşünmeye gerek yok aslında beni mutlu etmek için. İçten gelen her davranış benim gülümsememe nedendir.

10- Hayatında en çok utandığın an/anı?
Yanlışlıkla erkekler tuvaletine girmem ve makyaj tazelerken kabinden bir adamın çıkması :) Yerin dibine girdim o anda

11- Kendinde en sevmediğin özellik?
İnatçı olmam ve "son bir kez bakıyım bir şey unutmuş muyum" hastalığım

Eveeet ilk mimim böyle :) Şimdi bende bu soruları sizlere gönderiyorum kızlar
http://kozmetikturu.blogspot.com

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...