Bu Blogda Ara

9 Mart 2013 Cumartesi

Avon Siyah Göz Kalemleri

Zamanında tam bir Avon delisiydim. O kataloğu elime alınca illaki alışveriş yapmak zorundaymışım gibi hissederdim kendimi. Tabi bununla beraberde saçma sapan, hiç kullanmayacağım bir sürü alışveriş yapardım. Rujları ve parfümlerini ne kadar seviyorsam göz kalemlerinden de bir o kadar hazzetmiyorum.
 Bu kalemlerde benim için o zorunlu(!) alışverişlerin bir parçası.
Şu elimdeki kalemi bilmeyenimiz yoktur eminim.Sevgililer günü, yılbaşı, anneler günü, kadınlar günü vs vs de gün yüzüne çıkan 5-6 liraya satılan ve abartılı biçimde uzun olarak hiçbir makyaj çantasına sığamayan göz kalemi bu evet. Doğru düzgün kullanamadım bile yanımda hiç taşıyamıyorum çünkü. Kalıcılığı hakkında bir yorum yapamam o yüzden. Artık rafta dura dura kurumuş. Doğruu çöpe!
"Arkadaşa ayıp olmasın bari bişeyler alıyım" diyerek aldığım bir kalem buda. Kaç para verdim hatırlamıyorum ama en az 10 lira vermişimdir. Asansörlü, jel yapılı, simli, gri ile siyah arasında gidip gelen üst üste sürülünce siyah olan bir kalem. Günlük hayatta kullanamadım. Kullanmak istediğimde de jel yapısı çok yoğun olduğundan kırıldı. Daha fazla uğraşmak istemedim,doğruu çöpe!
Diğer kalemlere oranla buna "ehh işte,idare eder" diyebilirim. Asansörlü bir kalem buda mat siyah bir rengi var. Kullanırken ucu hemen kütleşiyor ve devamlı açmak gerekiyor ondan çok kullanışsız buldum. Kullanmaya kullanmaya yine kurudu. Sende doğruu çöpe!
Bu yazımlara beraber evdeki bütün Avon göz kalemlerinden kurtuldum :)

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...