Bu Blogda Ara

26 Mart 2013 Salı

Bağlantı Ekleme

Blogumu ziyaret eden ve takibe alan izleyicilerimi mutlaka iadei ziyaret ediyorum ve takibe alıyorum. Ancak bazı profillerde bağlantılar kısmına blog uzantısı eklenmediğinden adresinizi göremiyorum ve sizi ziyaret edemiyorum. Sizi takip etmek isteyenlerin daha kolay ulaşması için blog bağlantınızı eklemeniz gerek.
Peki nasıl yapılır bu? 
Ben kendi yöntemimi anlatayım başka anternatifler varsa da paylaşın bizimle :)

İlk olarak takipçisi olduğumuz bir blogun sayfasını açıyoruz. İzleyiciler kısmına baktığımızda kendimizi bu şekilde görüyoruz.
Seçeneklere tıklayıp "Site Ayarı" sekmesine giriyoruz
"Bağlantı Ekle-Kaldır"a tıklıyoruz.
Son olarak URL kısmına blog uzantınızı,bağlantı adı kısmınada nasıl görünmesi istediğinizi yazıp "ekle"ye basıyoruz.

Artık profilinize giren herkes blogunuzu görebilecek ve size çok kolay ulaşabilecek :) İsterseniz bu şekilde twitter ve facebook gibi sayfalarınızı da ekleyebilirsiniz.

8 yorum:

  1. Hemen dediginiz sekilde yaptim umarim olmustur :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bloggerda barınmaya çalışan bi blogcu olarak kendimi üvey evlat gibi hissettim şimdi :D keşke baştan blogspot alsaymışım. güzel tarif etmişsin bu arada ama bendeki site ayarından sonra öyle eğlenceli şeyler çıkmadı tabii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman artık bir blogspot alma zamanı geldi demektir :)

      Sil
  3. Bende yeni keşfettim blogunu çok güzelmiş banada beklerim:)) www.fuchsiainfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,takibe alındın bile :)

      Sil
  4. Sinir oluyorum bu duruma... Ben de her takip edene blogu var mı diye bakıyorum, bağlantısı olmayanları ayıp olmasın diye google dan arayıp bulmuşluğum bile var :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bulmak zor oluyor gerçekten de,haklısın

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...