Bu Blogda Ara

24 Mart 2013 Pazar

Efsane Nivea'lar

Bunları hatırlamayanımız yok dimi?
Ne de çok severdim kendilerini. Malesef Nivea piyasadan kaldırdı yerine ışıltılı olanlarını çıkarttı. Ama hiç biri bunların yerini tutamadı. Günlük hayatta her bayanın çantasında olan her kıyafetle ve her anda sürülebilen tek nemlendiricili rujlardı.
Özellikle de sağdaki kirazlı olanı sevmeyen yoktur eminim bundan. Bende bu kadar kaldılar. Günün birinde bitecekler ama bitmesinler diye azar azar kullanıyorum resmen. Keşke yeniden piyasaya çıksalar.
Kimler severek kullanırdı? Kimler hatırladı bu rujları?

12 yorum:

  1. Nasıl hatırlamam az kullanmadım çilekli olanı çok güzel kokardı yemek isterdim:))Kaldırıldıklarına bende üzülüyorum.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee şey benim yemişliğim bile vardır :))

      Sil
  2. lisede hepimizin başına gelen durumun başrol oyuncusu:)

    -sen ruj mu sürdün bakiyim?

    -yok hocam, nivea. dudaklarım kuruyor ondan sürdüm.

    bu arada yeni çıkanlardan vitamin shake acai & wild apple diye pembemsi bi tane var, diğerlerine göre nispeten daha güzel, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım :) bir türlü alışamadım yenilerine ben

      Sil
  3. 2 sini de çok severdim, niveaya mail atalım, nostalji yapıp çıkarsınlar tekrardan :)

    YanıtlaSil
  4. Burada hala tonlarca satiliyor bunlar canim :-) Almanya onun orjinal ülkesi oldugu icin buradan kaldiramazlar onlari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerini bil canım onların burda mumla arar olduk resmen :D

      Sil
  5. Ben özellikle passion fruit olana bayılırdım,o bitti maalesef ama cherry hala duruyor.Yenileri ben de sevmedim,çok parlak,bunlar çok doğal duruyordu,eskileri kaldırmadan da yeni ürünler çıkarabilirlerdi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yakın zamanda tekrar çıkartırlar :/

      Sil
  6. Ben de bayılırdım ve azıcık azıcık kullansamda geçende bitti :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eninde sonunda bitiyorlar malesef,umarım yeniden çıkar piyasaya.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...