Bu Blogda Ara

21 Mart 2013 Perşembe

Mimlendim/Makyaj Düzenim

*Fotoğrafları sarı ışık altında çektiğim için kötüler malesef

Sevgili witchinpurpleplanet beni mimlemişti daha yeni yazıyorum yazısını biraz rötarlı oldu :) Kendisinden özür diliyorum. Blogunu ziyaret etmenizi tavsiye ederim,paylaşımları çok güzel emin olabilirsiniz.
Eveet "Makyaj Düzenim". Düzeni kim kaybetmiş ki ben bulayım :) Simetri hastalığı olanlar bu yazımı okumasınlar yoksa çok zor dakikalar yaşayabilirler. Evet başlıyorum.
Burası yatağımın başucu. Her akşam yatmadan önce kullandığım nemlendiricim, toniğim ve kremlerim var.
Bunlarda benim canlarım, ciğerlerim, ojelerim. Öyle çoklar ki hiçbir yere sığmayınca bende kütüphanemin bir rafını feda ettim onlara. Paylaşacağım diğer fotoğraflarda da yer yer oje girebilir kadraja mazur görün :)
Makyaj malzemelerimin bir kısmının bulunduğu raf. Fotoğraf bulanık kabul ediyorum :( Arkadaki arko nem yazan poşetimsi şeyde rujlarım var :) Bakalım mor kutuda neler var
Biraz düzenli olsun diye kutuyu düzelttim :) Sağ tarafta göz makyajım için kullandığım bazı ürünler ve makyaj paletim var. Sol tarafta ise cildim için kullandıklarım var. Her gün kullandığım ürünler değil bunlar. Ara sıra aklıma geldikçe kullanıyorum. Devamlı kullandıklarım makyaj çantamda duruyor. Onun yazısı yakında :) Bu kutunun gerçek hali bu
Böyle üst üste duruyorlar. Binde bir kullandığım için pek sorun olmuyor. Bazılarını atmak gerek hatta. Şu kırmızı olan pudra atılacaklar başında!
Bu rafın bir tık üzerinde de gündelik kullandığım ürünler var. Bu görünen kısmı arka tarafı hiç görmek istemezsiniz o konuya hiç girmeyelim :)
Vee karşınızda depo ve bitenler kutum :) Biten ürünlerimi ve indirimden stokladıklarımı biriktiriyorum içinde. Çok çok severim de kendisini.

Benden bu kadar. Biraz dağınığım evet (biraz mı?) Ama en kısa zamanda buraları düzeltip yeni halini de sizinle paylaşacağım.
Makyaj düzenini merak ettiğim birileri daha var 
http://birkadinneleryapar.blogspot.com
http://bosnakkiz.blogspot.com
http://bettyninalisveriscantasi.blogspot.com
http://mor-rimel.blogspot.com
http://miskinkek.blogspot.com
http://desenlioje.blogspot.com/
Bu mimi yapmadıysanız ve yapmak isterseniz mimlendiniz kızlar :)





9 yorum:

  1. canımm çok teşekkür ederim mim için :) şuanda herşeyim kolilenmiş durumda sadece günlük kullandıklarımı ayırdım :) yeni evimde inşallah yerlerine yerleştiklerinde ben de böyle paylaşıcam :))

    YanıtlaSil
  2. ayyy allahım bende dağınığımdır daaa valla simetri hastası olduğumu öğrendim diyeceğim ama zaten biliyordum =))))senin düzeni görünce ilaçlara tekrar başlamam gerektiğine karar verdim=)) bu arada kullandığın ürünlerin bir kısmı avon sanıyorum makyaj ürünlerinden ve cilt bakım ürünlerinden memnunmusun?? bir ara sağlığa zararlı bir sürü madde içeriyor diye sağlık bakanlığı onayını kaldırmıştı( herşeye onay veren bakanlığımız)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki üç tane avon makyaj ürünüm var canım en üste koymuşum onları da :) Cilt temizliği ve bakım ürünlerimden çok çok memnunum. Zamanında değiştirdim ancak cildim maffolunca kesin dönüş yaptım :) Bu arada senide mimliyorum eğer yapmak istersen makyaj düzenini görmek isterim. En dağınık benim ama iddalıyım bu konuda.

      Sil
  3. Cevapladığın için teşekkürler canım :) başka mimlerde görüşmek üzere,sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ben, hatırlayıp mimlediğin için çok teşekkür ederim ;)
    Daha önce bu mimi yapmıştım. Eğer göz atmak istersen
    http://mor-rimel.blogspot.com/2013/02/cekmeceni-goster.html

    Bu arada Garnier BB Krem'den memnun musun? Genelde olumsuz yorumlar okudum, senin de fikrini almak isterim.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum :)
      Karma ciltler için çıkarttığı BB'den memnunum. Sürdükten sonra üzerine pudra sürdüğümde parlama yapmadı hiç gün sonuna kadar idare etti sadece bir kaç pıt pıt yapmam gerekti o kadar. Dene bence sende bi :)

      Sil
  5. Çok keyifli bir mimdi teşekkür ederim :) Senin fotoğraflarına bakınca da daha bir içim açıldı :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzensizlikten öleceğim yakında :) Ama en kısa zamanda düzenli halini paylaşacağım mutlaka. Cevapladığın için çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...