Bu Blogda Ara

28 Mart 2013 Perşembe

Nivea Aqua Sensation Yüz Yıkama Jeli

Makyajımı süt,su veya mendille temizlemeyi sevmiyorum. Sütle veya makyaj temizleme suyu ile temizlesem bir sürü pamukla devamlı silmem gerekiyor. Zaten hassas olan yanaklarım oluyor iki kırmızı elma. Makyaj mendilleri de aynı şekilde. Gerçekten yüzüm temizlenmemiş gibi hissediyorum.
Ve ben çareyi bunda buldum;
Islak yüzüme bir miktar sürüp su ile köpürtüyorum köpürtüyorum. Yüzümdeki makyaj ve kirin akıp gittiğini hissediyorum resmen. Temizledikten sonrada makyaj temizleme sütünü sürüyorum yüzüme hafif ıslak pamukla ve tertemiz oluyor cildim.
 Kokusu çok güzel. Cildimi de kurutmadı, benim beğenimi en çok kazananda bu özelliği oldu. İçinde böyle minik minik tanecikler var. Ama asla yüzü çizecek şekilde değiller. Zaten su ile temas ettiğinde sizinle ovalamanızla eriyorlar. Ne işe yaradıkları hakkında bir bilgim yok :) 

Makyaj yapmamış olsam bile mutlaka bununla yıkıyorum yüzümü. 
Ben çok faydasını gördüm. Gerçekten de cildimi temizledi ve canlandırdı.
Demirbaşlarımdan olur kendisi,asla vazgeçmem :)

9 yorum:

  1. Bende makyajimi temizlemek icin bu urunu kullaniyorum aqua serisi gercekten cok iyi yuz nemlendiricisini de tavsiye ederim. Yagli karma ciltler icin en iyi secenek bu urun bence de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum canım,bende çok beğeniyorum bu seriyi.

      Sil
  2. Bunuda kullanmıştım ben ama baya yoğun bir jel olduğundan,durulaması eziyet gibiydi benim hoşuma gitmedi:/

    YanıtlaSil
  3. Yazdıklarına aynen katılıyorum. Hem makyaj temizlemek için hem normal yüz temizliği için çok ideal bir ürün, bende çok memnunum..

    YanıtlaSil
  4. Cildim normal/karma. Bu ürünü kullanıyorum ama çok da sevemedim ben açıkçası. Özellikle burun kenarlarımda yanma yapıyor. Ah bir bitirebilsem! diye kıvranıp duruyorum. :) Ürün atmayı pek sevmiyorum. Ki direkt atılacak kadar da nefret etmiyorum aslında kendinden. ;) Ama benim aradığım temizleme jeli değil malesef. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciltten cilde çok fark ediyor bazı ürünler ;)

      Sil
    2. Katılıyorum. ;) Yalnız yeni dikkatimi çekti, cildim için hangi akla hizmet normal/karma yazdım bilemiyorum. O benim cilt tipim değil ki. :)) Benim cildim yağlıya dönük karma. Yağlı/karma yazmaya çalışmış olmalıyım. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...