Bu Blogda Ara

7 Şubat 2013 Perşembe

Deborah Milano Comfort Mat Fondöten #01Fair




Severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. İlk çıktığı zaman almıştım bu fondöteni. Bakalım bize neler vaadediyor;
  • Pirinç ipeği, başta T bölgesi olmak üzere parlamayı engelleyerek, mat ve doğal bir görünüm kazanmasını sağlar.
*Mat bir bitiriş sağladığı doğru. Altına nemlendirici ile kullandığında konumunu uzun süre koruyor. Cildim karma olmasına rağmen T bölgemdeki parlamayı önledi. Ancak bu 5-6 saat sürdü. Ufak pıt pıt pudra müdahalesi ile durum hemen eski haline geri dönüyor :)

  • Hydra-Protech DH Complex, yoğun nemlendirme sağlayarak pürüzsüz ve yumuşak bir görünüm kazandırır,cildin elastikiyetini arttırır.
  • Biosakarrid Gum-4 ile cildi sert koşullara karşı korurken SPF15 ile güneşin zararlarına karşı etkin koruma sağlar.
  • Menekşe kokusu ile cildinizi sarar.
  • Anında emilir.
  • Maske etkisi yaratmaz.
  • Alerji riskini minimize eder. 

Bendeki rengi 01Fair. Açık tenli iseniz uyumlu bir renk.
Fiyatı 47-50 lira civarıydı aldığım zaman. İndirim zamanında 27-30 liraya alınabiliyor.


4 yorum:

  1. Canım bu üründen almayı düşünüyorum ama kapatıcılık konusunda çok kararsızım yani çokta yok gibi durmasın:) Kapatıcılık olarak Maybelline kadar var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline denemedim ama kapatıcılık olarak iyi bir ürün. İkinci şişemi kullanıyorum hatta çokta memnunum. Bittikçe alırım mutlaka bir dene bence testerlardan canım

      Sil
  2. O zamansa koşarak gidip alıyorum canım hemde denerim bi :) teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Umarım sende memnun kalırsın

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...