Bu Blogda Ara

18 Şubat 2013 Pazartesi

Tshop ve Watsons Alışverişim

Herkese iyi akşamlar.
Bugün bankada işlerim vardı oradan hastanedeki işler derken çok bunaldım. Şişli deki Tshop'a girip biraz dolanayım kendime geleyim dedim. Bir de ne göreyim ROC ürünlerinde %50 indirim yapmışlar. ROC ürünlerini kullananlar bilir çok sık indirime girmiyorlar. Hatta hiç girmiyorlar dense yeridir. -özel günlerde dahil- Yılbaşı ve sevgililer gününde ihtiyaçlarımı daha uyguna alırım diye düşünürken indirim yapılmadı.
 İlaç gibi geldi bu alışveriş.
Ürünlerin indirimli hallerinin fiyatlarını yazıyorum.
1.ROC Soleil Protexion SPF50 Kullandığım tek güneş kremi. Çokta memnunum kendisinden asla değiştirmem. Karma bir cilt tipim var. Bu kremin yapısı yoğun olmasına rağmen sivilce yapmadı bende. Yaza hazırlık olsun diye aldım bir tane. Fiyatı 24,95 lira
2.ROC Multi Correxion Creme Anti-age Yenileyici Bakım Kremi Bu kremi anneme aldım. Anne kız ROCcuyuz yani :) Uzun zamandır bu seriye geçmek istiyordu ama elindeki kremin bitmesini bekliyordu. İndirimde görünce almak istedim. Fiyatı 44,50 lira
ROC un bu serisinin birde kofresi var göz kremi ve bakım kremi bir arada. Almak isterseniz o şekilde daha avantajlı oluyor.
3.Listerine Uzun zamandır kullanıyorum çokta memnunum.Ferahlık sağlıyor ve ağız temizliğini mükemmel yapıyor. Fiyatı 8,45 lira 
4.ROC Tonik Düzenli olarak 1 ay kullandım bunu indirimde görünce yeniden almak istedim. Ayrı bir post hazırlayacağım bu tonik için. Fiyatı 19,50 lira
5.Dermokil Maske Denemek amaçlı aldım. Ününü çok duydum bu maskenin denk gelmişken alıyım dedim. Karma ciltler için yoktu en uygunu normal ciltler için olan gibi geldi onu aldım. Fiyatı 4,90 lira
6.Signal White Now Bembeyaz dişlere sahip olmayı kim istemez ki :) Rekramlarda görüp ilgimi çekti, denemek için attım sepete. Postu yazmadan önce bir deneme yaptım üzerindeki "mavi köpük" yazısını okumadığımdan birden ağzım masmavi olunca çok şaşırdım. Fiyatı 8,95 lira

Eve giderken yolumun üzerindeki Watsons a uğramazsam ayıp olurdu :)
7.Watsons Yaseminli Islak Mendil Yasemin kokusuna karşı aşırı bir ilgim var. Kullandığım parfüm bile yaseminli. Görünce attım hemen sepetime. Harika kokuyorlar. Fiyatı 2,99 lira
8.Watsons Disk Makyaj Pamuğu Pamuğum bittikçe karşıma ne çıkarsa o markayı alıyorum. Bu 2.Watsons disk pamuk kullanışım. Kalınlıklarını seviyorum,kare olan çok ince geliyor. Fiyatı 3,25 lira
9.Watsons Çilekli Yoğurtlu Saç Cilası Bundan kaç kutu bitirdim sayısını unuttum. Bittikçe alıyorum, almaya da devam ederim. Kıvırcık saçlarıma çok iyi geliyor, yumuşacık yapıyor ve harika kokuyor. Fiyatı 7,99 lira

Bu güzel ve hesaplı alışverişten sonra mutlu, huzurlu bir şekilde evime geldim :)
Okuduğunuz için teşekkür ederim. He unutmadan Tshop daki görevli bayan ROC indirimi 2-3 gün daha sürer dedi haberiniz olsun.


2 yorum:

  1. Roc markasına ne zaman elimi atsam hep pahalı geldi:p
    Ama benim de senin gibi karma cildim olduğu için diyorum ki güneş koruması yağlandırmıyorsa deneyebilirim,ne dersin?

    Bloguma beklerim:)
    www.makeupstyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olacağını sanmam bi dene bencede :)
      Hemen ziyarete geliyorum güzelim,takipteyim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...