Bu Blogda Ara

20 Şubat 2013 Çarşamba

Nivea Canlandırıcı Tonik

Herkese iyi akşamlaar :)
Bu ay kullanıp bitirdiğim tonikten bahsedeceğim size. Tam bitmedi ama çok az kaldı bugün yarın biter :)
Bu toniğin bize vaadettikleri;
Cildi derinlemesine temizler ve kalıntıları giderir
Cildin doğal nem dengesini korur
Cildi canlandırır
Cilde nazikçe etki eder.
Her akşam mutlaka yüzüme ve boynuma uyguladım. Kokusu klasik Nivea kokusu ben seviyorum. Özellikle belirteyim alkollü bir tonik bu çok hassas cildiniz varsa almadan önce bir kez daha düşünün. Karma cildimde yanma, kaşınma, kızarma yapmadı. Uyguladıktan sonra bir ferahlık hissi veriyor, gözeneklerin temizlendiğini hissediyorsunuz. 
Bu toniğin vaadleri içersin de "gözenek sıkıştırır" ibaresi bulunmuyor. Bu yüzden bir daha alır mıyım bilmiyorum,kararsızım bu konuda. Kullandığım tonikte hem cildi derinlemesine temizleme hem de gözenek sıkılaştırma özelliği olsun isterim.
Fiyatını hatırlamıyorum ama Nivea ürünlerinin fiyatı çok değil biliyorsunuz. Çok kuru ve hassas cildiniz yoksa, gözeneklerimi derinlemesine de temizlesin diyorsanız tercih edebilirsiniz, tavsiye ederim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...