Bu Blogda Ara

17 Şubat 2013 Pazar

Deborah Milano Atomic Red Matte Lipstick 04

Merhabaa
Bugün size şu rujdan bahsetmek istiyorum.
Tatlı ve açık bir turuncu renge sahip bir ruj. Sürümü ve kalıcılığı da güzel. Ancak benim sevdiğim kullanabileceğim bir renk değil malesef. 80'ler 90'ları andıran bir havası var. Bu şekilde turuncu rujları sevenlere tavsiye edebilirim.
Fotoğrafta zoomun sınırlarını zorlamışım,gözeneklerim bile çıkmış :)
Kendisini %40 Watsons indiriminden almıştım.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama indirimsiz 20-25 lira arasındaydı. 

6 yorum:

  1. e kullanabileceğin bir ruj değilse niçin aldın ki?

    YanıtlaSil
  2. Denemeden almıştım bunu,numunesi kullanılmayacak durumdaydı.Eve gelip deneyince pek hoş durmadı malesef.

    YanıtlaSil
  3. ben bayıldım ömür boyu kullanabilirim kumrallara çok yakışacak bir renk bence, bronz allıkla çok güzel duruyor. kullandıkça seweceğine inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy ben çoksevdim bunu indirime girer girmez almayı düşünüyorum :)
    sevgiler, http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...