Bu Blogda Ara

19 Şubat 2013 Salı

Vaseline Yatıştırıcı El Kremi

Evde o kadar çok el kremi var ki artık biri bitmeden ötekine başlıyorum neredeyse. Bu kremi de yaklaşık bir hafta önce Watsons'tan almıştım. Vaseline'nin salatalıklı olan vücut losyonunu kullanıp çok beğenince bunu da denemek istedim. Üzerinde hipoalerjenik&kokusuz çok kuru ciltler için yatıştırıcı el kremi yazıyor.
Kremin yapısı çok güzel ona bir lafım yok.İnce hemende emiliyor, yağ tabakası bırakmıyor, rahatsız etmiyor. Ama ah o kokusu yok mu o kokusu, hiç hoşuma gitmedi. Üzerinde kokusuz yazmasına rağmen ne zaman sürsem ilaç ilaç koktu bana. Daha fazla kullanamadım bende bıraktım. Belki soğuktan ellerim çok çatlarsa mecburiyetten kullanırım, nemlendirme özelliği güzel çünkü. Eğer alerjik ve hassas bir cildiniz varsa önerebileceğim bir el kremi.
Fiyatı 8-9 lira civarındaydı. 

2 yorum:

  1. Vaseline nin salatalıklı vücut losyonunu ben de severek kullanıyorum. gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...