Bu Blogda Ara

19 Şubat 2013 Salı

Body Care&Spa Bamboo

Bugün ders seçimi yapmam için okula gitmem gerekti. Uzun zamandır Avcılar-Merkez'e gitmiyordum bahane oldu benim içinde. Avcılara gidip de Gratis'e uğramazsam olmaz tabii ama bu sefer gerçekten arkadaşım girmek istedi ben değil :) Gözüme ilk takılan bu mini mini el kremi oldu. Bakmayın böyle büyük durduğuna aslında avuçiçine sığacak kadar minik 35 ml sadece. Kokusuna aşık oldum diyebilirim. Bir el kremi nasıl bu kadar fresh ve ferahlatıcı kokabilir? Direk attım sepete hiç düşünmeden. 


Benim aldığım bamboo. Kayısı, çilek ve bamboo olmak üzere üç tane çeşidi var. Fiyatı da 1,50lira
Eğer yolunuz Gratis'e düşerse mutlaka bi göz atın ve mutlaka koklayın. Bana hak vereceğinize eminim.



2 yorum:

  1. bende bunun kırmızı kapaklısı var sanırım cıleklı dedıgınız evet kokusu cok cok kalıcı ama bende cok kotu kokuyor hıcbır nemlendırme ozellıgı yok. Ben alırken kayısılı ve bu vardı kayısılısı agır bır parfum kokusuydu. Bu olsaydı bende bunu tercıh ederdım sanırım sonucta cantaya atılmalık bır urun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...