Bu Blogda Ara

17 Şubat 2013 Pazar

Claire's Makyaj Paleti

Herkese selamm :)
Yılbaşı indiriminden aldığım bir paletten bahsetmek istiyorum size.
Paletin içini açtığımızda bir kısmından farlar ve fırçalar,diğer kısımda 1pudra, 2allık, 3ruj ve 1gloss yer alıyor.
12 tane farın bulunduğu kısım bu şekilde.Gördüğünüz gibi hiçbiri daha kullanılmadı neredeyse. -birkaç ufak deneme hariç- Far kullanmayı pek sevmiyorum,daha doğrusu beceremiyorum. Bir iki deneme yaptım ama ya yumruk yemiş patlıcan moru bi göz oldu,ya da cadılar bayramındaki cadı gözü :) Bende işi zirvede bıraktım ve kullanmıyorum artık far. Deborah Milano'nun bi tane farı var o hariç. Yazısı burada tık tık 
Yinede pigment özelliğini siz bi görün;
Bu şekilde yabana atılmayacakta bir kalıcılığı ve pigmenti var. Her kıyafetinizle uyumlu far mevcut. Eğer far kullanmayı seviyorsanız,bir göz atın bu palete.
Diğer kısmında ise pudra,allık,ruj ve gloss var demiştim. Onlarda şu şekilde;
En üstte birde minik dikdörtgen aynası var.
Allıkları çok sevdim.Özellikle de alt taraftaki koyu şeftali tonu olanı.
Ruj ve glossları ise uygulamak için bayaa bir uğraşmak gerek. Renklerini çok zor veriyorlar çünkü.
Kampanyasız fiyatı 30-40 lira civarı olması gerek yanlış hatırlamıyorsam.
Çantanızda taşımalık mini bir makyaj paleti arıyorsanız bir göz atın derim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...