Bu Blogda Ara

20 Şubat 2013 Çarşamba

ROC Enydrial Dudak Bakım Kremi

ROC ürünlerini kullanmayı çok seviyorum ve çokta memnunum. Şimdiye kadar hiçbir şikayetim olmadı. Bu kremi yaklaşık 1 ay önce aldım. Yakında el kremi ile beraber 20 liraydı denemek istedim. 
Gün içerisinde genellikle ruj kullandığımdan pek buna sıra gelmiyor. Ama hava çok çok soğuksa sürüp öyle çıkıyorum. Nemlendirme özelliği öyle yoğunki akşam sürüp yattığımda sabah hala dudaklarımda kalıyor bu özelliğini sevdiğim söylenemez. Yazın kullanabileceğimi sanmıyorum. Ayrıca tadı da pek harika değil. İlaç gibi geliyor bana. 1 aydır kullanmama rağmen yalnızca 1 parmak civarında azaldı. Bayağı bereketli bir ürün yani :)
Eğer dudaklarınız çok kuruyor ve bundan şikayetçiyseniz tavsiye ederim, memnun kalırsınız. Almak isterseniz kofreli olanını tercih edin. Yalnızca bu dudak kremi 20 lira. Kofresini alırsanız el kremi ile beraber 20 liraya almış olursunuz aklınızda bulunsun.
Unutmadan içindekilerde şu şekilde;

2 yorum:

  1. tam benim çatlak dudaklara göre...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendirme özelliği güzel,eğer çok çatlıyorsa işe yarayabilir :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...