Bu Blogda Ara

16 Şubat 2013 Cumartesi

Rimmel Match Perfection Blush 004 Medium/Dark

Ne zaman Watsons a gitsem gözüm hep bu allığa takılıyordu ama alıp almamak konusunda kararsızdım. İnternette okuduğum yorumlardan dolayı biraz çekinceli yaklaştım bu ürüne.
Ama sonunda Cevahir in %40 lık makyaj ürünleri indiriminde daha fazla dayanamadım attım sepetime :)
Pigment özelliğinin az olduğunu okumuştum. Fırçaya alabilmem için bayaa bir uğraşmam gerekti.
Kapağı konusunda da okuduklarım doğru çıktı diyebilirim. Çok ince ve hemen çiziliyor kapağı. Hemen çantaya atıp çıkılacak bir ürün değil.
Ama tüm bunlara rağmen ben bu allığı çok çok sevdim. Üç rengin karışımından harika bir şeftali tonu oluşuyor ve hemen uçuup gitmiyor.
Şu renklerin tatlılığına bakar mısınız :) İyi ki almışım dedim eve gelince. Günlük makyajımda çok rahat kullanabiliyorum. Görüp çok beğenen arkadaşlarım bile oldu.
Biterse tekrardan alabileceğim bir ürün bu. Zaten allıkları çok seviyorum illaki alırım yani boş durmam :)
İndirimsiz fiyatı 16 lira civarı,ben indirimle 8-9 liraya aldım.
Öneririm,tavsiye ederim.
İyi hafta sonları..

2 yorum:

  1. Ben de Light/Medium rengi var ben pek sevemedim, belki de doğru uygulayamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçayla biraz zor geliyor buda :/ Light olanı dahada zor geliyordur eminim canım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...