Bu Blogda Ara

17 Şubat 2013 Pazar

Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendili

Asetonun piyasaden kalkacağı konuşuldukça asetonsuz oje çıkartıcılar üretilmeye başladı. Birkaç tane marka denedim ama içlerinde en çok sevdiğim ve en başarılı olan bu ürün oldu.
Kendisi şu olur;
Şirinevlerde gezinirken bir kozmetikçiden aldım bunu denemek amaçlı. Kafamda hep "amaan nasılda buda doğru düzgün çıkartmayacak" düşüncesi vardı. Ancak eve gelip denediğimde gerçekten utandırdı beni. Kırmızı ojeyi bile temizledi hemde hiç kalıntı kalmayacak şekilde.
Kutunun içinde pedler bu şekilde dizili. Kutunun çevrilerek açılması da pedlerin kurumasını engelliyor. Bu özelliğini çok sevdim.
Bir pedin inceliği de bu şekilde. Ama bakmayın böyle durduğuna ince ama mükemmel temizliyor ojeyi :)
Vee işte mutlu sonn
Kutunun içinde 30 tane var. Fiyatı da 3,5lira civarı. Oje sevenlerin mutlaka denemesi gereken bir ürün bence. Hemde miss gibi kokuyorlar.Bende ki elmalısı,daha bir sürü çeşitleri var.

6 yorum:

  1. bu kadar kolay çıkartmasına şaşırdım doğrusu, ben de denedim ama başarılı bulamadım

    YanıtlaSil
  2. Ben de yeni aldım, simli ojeyi bile rahatlıkla çıkarttı. Sadece elimde kalıntı bırakıyor ben de bir mendile daha kıyıp elimi temizliyorum ama memnunum. Tırnaklarımı mahvetmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet içeriği çok güzel gerçektende,temizlerken bakım yapıyor

      Sil
  3. bende de moru var güzelde kokuyor ^.^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...