Bu Blogda Ara

18 Şubat 2013 Pazartesi

Deborah Milano Natural Blush Mat Mineral Allık 04

Bu allık benim değil,annemin ama ara ara bende kullanıyorum.
Pigment özelliği çok çok fazla olduğundan pek kullanamıyorum. Tatlı bir şeftali rengi var. Hemen uçup gitmiyor yüzünüzden. Sade bir makyajda çok hoş durabilir.
Yanında minik birde fırçası var ama hiç kullanmadık daha ne ben ne de annem.
Allık fırçası ile uygulandığında daha doğal bir görünümü oluyor. İçindeki fırça kullanıldığında otoban şeridi gibi bir yol oluyor yanaklarımızda :)
Birde böyle bakın rengine. Yine zoomun sınırlarını zorlamışım.
Bu ürünü de %40lık Watsons indiriminden aldım. Fiyatı 25lira civarındaydı.
Güzel renk veren,şeftali tonu bir allık arıyorsanız tavsiye ederim. 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...