Bu Blogda Ara

7 Şubat 2013 Perşembe

Avon Care Glycerine Hand&Nail El Kremi


Avon Yılbaşı kataloğundan almıştım bu üçlüyü. Daha öncede kullanmışlığım var görünce kaçırmayayım dedim, kaptım hemen.
İndirime girdikçe almaya çalışıyorum bu kremden. Emilimi çok güzel,yağlı kalıntı bırakarak rahatsız etmiyor hemen emiliyor. Emildikten sonra elinizi suya soksanız bile o nemi hissediyorsunuz. Ben çok beğenerek kullanıyorum.
Ama sonuç olarak bir el kremi. İndirimsiz fiyatı galiba 8-9 lira civarı. Üçlü halini  10 liraya almıştım.
Kataloğu takip etmekte fayda var :)

4 yorum:

  1. Ben de çok memnunum bu el kreminden, keşke içeriği de temiz olsa da gönül rahatlığıyla kullanabilsem...

    YanıtlaSil
  2. Bunlardan bende kullandım güzeldi ama paraben vardı yanlış hatırlamıyorsam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği hakkında bir bilgim yok ama vardır mutlaka içinde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...