Bu Blogda Ara

19 Şubat 2013 Salı

Isana El ve Tırnak Balsamı-Aloe Vera

Rossmann'ın seyahat için hazırladığı minik ürünleri çok seviyorum. Ürünlerin tam boyunu alıp denemeden önce bunlar tester görevi görüyor. El kremlerine karşı bir zaafım var zaten bunu görünce de almadan duramadım.Minnacık bişey :) Nemlendirme özelliği güzel. Kokusu öyle pek harika sayılmaz ama çokta kötü değil, koklamadan almayın yinede. 
Ve işte en çok hoşuma giden şey;
Bu krem güzel el ve tırnakları için koruma ve bakım sağlıyor :)) Rossmann da birkaç üründe daha denk geldi bu tür yazılar. Bir peelinginin arkasında "beni eline sık ve nazikçe ovala" tarzında bir yazı görmüştüm hatta. 
Kremin fiyatını hatırlamıyorum tam ama en fazla 2-3 liradır.

4 yorum:

  1. Blogunu çok hoş buldum!!! Bende beklerim! :)

    http://makyajmanya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,takibe aldım bile :)

      Sil
  2. Selam...blogunuzun adı çok hoş çok beğendim, hemen takibe aldım,eee bi iadeyi ziyaret i hakettim sanırım dimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim. Blog linkini profilde bağlantılarına eklemediğinden göremiyorum malesef. Buraya link bırak istersen öyle takip ediyim,takip etmek isterim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...