Bu Blogda Ara

1 Aralık 2013 Pazar

Pazar Köşesi: Gonca'nın Güncesi


Merhaba;
Ben goncanıngüncesi blogunun sahibesiyim. Bugün yaptığım manikürlerden biriyle sevgili Oje Balonjoje'nin güzel bloguna misafir oldum.Öncelikle blog sahibesine beni misafir ettiği için teşekkür ediyorum, size de keyifli okumalar diliyorum :)

.....................................................................................................

Missha ojeleri yapısı dolayısıyla gerçekten çok seviyorum.3 tane Missha ojem var 3000 tane olsa itiraz etmem hani :):) 


Bu harika lila rengi ojenin kodu VL001. Sürümü oldukça rahat, iki ince katta tam kapatıcılık sağlıyor,yarı parlak bitişli ve kuruma hızı da gayet iyi.

Bu lila ojeyle daha önce de başka manikürler yaptım ama çiçek figürlü olan bi manikür yapmadan edemedim.


Bu çiçekli manikürü ince uçlu fırçalarla yaptım.Dalları en ince uçlu fırçayla çiçekleri de bir büyüğüyle yaptım.Ojeleri resim paletine damlatıp fırçanın sadece uçlarını batırarak çalışıyorum.Çiçekleri önce 'V' şekli çizip ortasına da bir yaprak ekleyerak kolayca yapabilirsiniz.Baz olarak kullandığım lilayla çiçeklere ikinci rengi uygulayıp,uçları simli ojeyle renklendirerek manikürü bitirdim.





Ojenin rengini ve manikürü nasıl buldunuz? Umarım çiçeklerimi beğenmişsinizdir.

Sevgiler..
Gonca
_________________________________
Güzel yazısı ve harika manikürü için Gonca'nın Güncesi'ne çok çok teşekkür ediyorum. Gerçekten bayıldım!
Eğer Gonca'yı Bloglovin'den takip etmek isterseniz buraya
Twitter'dan takip etmek isterseniz de şuraya tık tıklamanız yeterli.

Bir sonraki hafta Hebra'nın Yorumu sizlerle olacak.

Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle.

2 yorum:

  1. Canım blogunda bana yer verdiğin için tekrar teşekkür ederim :)
    Öpüyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl güzelim,hem emeğin hemde teklifimi kırmadığın için :) Öpüldünn :*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...