Bu Blogda Ara

31 Aralık 2013 Salı

Acil Durum Çantası ve Yeni Yıl Dilekleri!

Merhaba herkese
Yılın son yazısı ile sizlerleyim. Güzel dileklerimi en sona saklıyorum ve hemen yazının içeriğine geçiyorum.
Sık sık 3-4 günlüğüne anneanneme kalmaya gidiyorum. Giderken bütün nemlendiricilerimi, tonik ve temizleme jellerimi götürmek tam bir işkence. Özellikle de pompalı ürünler çantayı batırmak için özellikle üretilmiş bulunmaz nimetler. Şuradaki alışveriş yazımda edindiğim seyahat seti benim kurtarıcım oldu.
Bu benim acil durum/seyahat çantam. İçerisinde ihtiyacım olan her şey var.
  • Makyaj Temizleme Jelim
  • Bioderma Sensibio H2O
  • Dudak Nemlendirici
  • Avene Cleanance Jel
  • Loreal Skin Perfection Nemlendirici
  • Avene 30 Güneş Kremi
  • Rosense Gül Suyu
  • Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici
  • ve pamuklar
Bu kadar küçük bir çantada aklınıza gelebilecek ve sabah/akşam ihtiyacınız olan temizleme ve nemlendirme de kullanacağınız her şey mevcut. Özellikle hepsini yarısına kadar doldurdum ki çantada sallanırsa veya devrilse akma olmasın diye. Gerçi kapakları hepsinin sıkı, böyle bir sorun olacağını sanmıyorum. Yinede tedbirde fayda var.
 %40 indirim ile 4,50 liraya Gratis'ten aldım. Eğer böyle bir sete ihtiyacınız varsa tavsiye edebilirim.

Gelelim yeni yıl dileklerime :)
Umarım 2014 hepimiz için sağlıklı, mutlu, huzurlu, paralı(!); tüm blog sahipleri için de bol postlu, yorumlu, sayfa görüntülemeli, bol izleyicili olur. Herkesin istediklerine kavuştuğu bir yıl diliyorum ve sizleri seviyorum :)

10 yorum:

  1. Mutlu, umutlu, huzurlu bir yıl dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim dileklerin için canım benim :) Hepimiz için inşallah

      Sil
  2. O ne şeker set öyle :)))

    Her şeyin gönlünce olduğu bir yıl dilerim canım!
    Sağlıklı, keyifli ve bol kahkahalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim,hepimizin için güzel bir sene olur :)

      Sil
  3. Mutlu ve huzurlu bi yıl dilerim :)
    Kesinlikle çok kullanışlı ama iyi düşünülmüş, 1 günlüğüne bile gitsen başka bi yere düzenin bozuluyo her şeyi taşımak zorunda kalıyorsun, her eve lazım bi set :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm,umarım seninde yeni yılın çok mutlu ve huzurlu geçer :)

      Sil
  4. ben de bu setleri kullanıyorum. Sıkça almak zorunda kalıyorum çünkü çoğu zaman gittiğim yerde unutuyorum/bırakıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanıp çantaya atmak gerek canım doğru :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...