Bu Blogda Ara

6 Aralık 2013 Cuma

Essence Nail Art Seti ile Denizci Manikürüm

Merhaba herkese
Manikür ve nail art konusunda benim gibi yetenekli olamayanlar için Essence'nin nail art setinden burada bahsetmiştim. Bu sete ek olarak tekli satılan diskler de var. Bunlardan birini yaklaşık 2-3 ay önce almıştım. Ancak bir türlü deneme imkanım olmamıştı. Sonunda denedim :) Sonuç;
Bir oje üzerine uygulasaydım belki baskı daha net çıkabilirdi. Ama bu halini de çok sevdim. Özellikle de martı ve çapa ikilisine bayıldım!
Siz ne düşünüyorsunuz?

4 yorum:

  1. Bu diskleri bende seviyorum ama essence in diskleri her yerde satılmıyor, güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım bende bulunca hemen almıştım kalmaz diye :)

      Sil
  2. Yok yok malesef böyle çıkıyorlar canım bende denedim geçenlerde oje üzerine :/ daha net çıkması için özel ojeleri satılıyor ama alamam okadar para verip onlarıda .Çok şık ve güzel durmuş güle güle kullan seti.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...