Bu Blogda Ara

15 Aralık 2013 Pazar

Pazar Köşesi: Alice Makyaj Diyarında


Herkese merhaba :) Bu Pazar Ojebalonjoje'nin konuk yazarı benim. Kendisine beni ağırladığı için çok teşekkür ediyorum :)

Sonbahar geldi geçti. Ama ben bugün sizinle sonbahar ve kış aylarında çok kullandığım favori rujlarımdan bahsedeceğim. Kış bitmedi ya sonuçta ^_^ Bakalım favori rujlarım nelermiş?


Sizin için beş tane ruj seçtim. Üçü bordo ve kırmızı renklerde. İkisi ise pembe ve nude gibi doğal tonlarda. 


Aynı sıralamayla renklere bir bakış atalım. Bazıları renk olarak birbirine çok yakın görünüyor ama swatchladığında farkı göreceksiniz :)


Renklere baktık Alice bize numaraları söyle diyorsanız buyrun numaraları :)

1- Flormar Revolution-R16
2- Rimmel London Kate-107
3- MAC- Russian Red
4- The Balm- Mai Billsbepaid
5-Essence 07- Natural Beauty


Bu da hepsinin yine aynı sıralamayla kolumda swatchlanmış hali.

Hepsi hakkında kısa görüşlerimi de yazmak istiyorum :)

1- Flormar Revolution-R16- Yakın bir zamanda bir arkadaşım hediye etti. Birkaç kere sürdüm ve çok beğendim. Hemen favorilerim arasına girdi. Çok koyu, mat bir bordo ve oldukça kalıcı. Dudaklarınızı yemezseniz 4-5 saat olduğu yerde kalıyor. Nemlendirme etkisi olmasa da dudakları kurutmuyor çok. Fiyatı: 16 lira.

2- Rimmel London Kate-107- Pek çok kişinin severek kullandığı bir ruj. Gözlemlediğim kadarıyla her tene gidebilen bir renk. Koyu olmasa da bu da bordo bir renge sahip. Dudakları kurutuyor. 3-4 saat tazeleme gerektirmiyor bende. Fiyatı: 12.99 lira.

3- MAC- Russian Red- Son zamanlarda en favori rujum. Çok çiğ olmayan mat bir kırmızı. Pigmentasyonu harika, bir katta rengini veriyor. Bu yüzden hata götürmeyen bir ruj. 8 saate kadar yemek yesem bile bozulmadan kaldı. Nemlendiren bir ruj değil. Ama dudaklarınızı da kurutmuyor. Fiyatı: 50 lira.

4- The Balm- Mai Billsbepaid- Benim için mükemmel nude. Dudaklarımın renginde, her makyaja gidebilecek bir ruj. Hafif mentollü, ilk sürdüğünüzde hissediyorsunuz. Kalıcılığı çok iyi değil. Dudakları kurutmuyor. Fiyatı: 24 lira ama sık sık yapılan indirimlerde yarı fiyatına yakalamak mümkün. 

5-Essence 07- Natural Beauty- Essence'in yeni çıkan serisinden pembe bir ruj. Dudağa doğal bir pembelik veriyor. Nemlendiren, sürülmesi kolay bir ruj. Kalıcılığı normal. Fiyatı: 7.75 lira. 

Umarım severek okumuş, bazılarını beğenerek kenara not bile etmişsinizdir :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sevgiler ^_^
________________________________
Harika yazısı için Alice'ye çok çok teşekkür ediyorum! Herkesin kendisine uygun bir ton bulabileceği bir yazı olmuş.
Eğer Alice Makyaj Diyarında'yı Bloglovinden takip etmek isterseniz buraya
Twitter dan takip etmek isterseniz şuraya
Facebook sayfasını beğenmek isterseniz buraya
ve son olarak İnstagram dan takip etmek isterseniz de şuraya tık tıklamanız yeterli.

Pek Bilmiş'in Dünyası sizler ile olacak.
Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

1 yorum:

  1. Hepsi tam benlik bunların, aralarından bir tek Kate Moss 107ye sahibim ama ara sıra R16 ya da bakmıştım. Bu yazıdan sonra sanırım Gratis indiriminde Mai Billsbepaid'i de alacağım. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...