Bu Blogda Ara

3 Aralık 2013 Salı

Okudum / Ahmet Ümit-Beyoğlu Rapsodisi

Merhaba herkese
Malum yakın zamanda Ahmet Ümit'in yeni kitabı çıktı. Okumak istediklerim arasında ilk sırasını aldı. Ancak ona başlamadan önce lise yıllarında okuduğum ve katilin kim olduğunu bile hatırlayamadığım kitabını yeniden okumak istedim; Beyoğlu Rapsodisi...
Bugün eve dönerken metrobüste bitirdim. Ve seneler önce olduğu gibi yine beni etkilemeyi başardı. Harika bir son!
Eğer polisiye romanları seviyorsanız mutlaka okunması gereken kitaplardan biri.

4 yorum:

  1. ben de okumuştum yıllar önce :) katili ben de hatırlamıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Ahmet Ümit çok severim, Beyoğlu'nun En Güzel Abisi'ni ben de merak ediyorum
    Patasana'yı okumadıysan onu da tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunacaklar listesine ekledim hemen ,çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...