Bu Blogda Ara

30 Aralık 2013 Pazartesi

Yılın Son Alışverişi: Migros/Rossmann (Battım!)

Merhaba
Dün akşamki alışveriş yazımda da bahsettiğim gibi bugün son alışverişimi yapmak için Rossmann'a gittim. Hem Nişantaşı sokaklarındaki yeni yıl hazırlıklarını görmek hem de alışveriş yapmak için orada ki şubesini tercih ettim. Şansıma pek çok ürün hala rafında duruyordu. İndirimin yarın bitecek olmasına rağmen dolu doluydu diyebilirim.
Isana ve Rival de Loop markalarına uzun zamandır gözümü diktiğim için denemek istediğim bütün ürünleri aldım diyebilirim. Özellikle de köpük temizleyici, CC krem ve göz roll-on en çok merak ettiklerim arasında. Elimdeki ürünler az kaldığı için biraz beklemeleri gerek malesef. Fotoğraftaki her şeyin fiyatını tam hatırlamıyorum. Ama fiyatları 6-2 lira arasında değişen ürünler.
Rival de Loop makyaj ürünlerinden de denemek istediklerimi aldım. Özellikle rujlarını çok merak ediyorum. Elimde denediğim kadarıyla kalıcılıkları güzele benziyor. Stick-sıvı-fırçalı bol bol concealer aldım. Nasıl olduklarını çok merak ediyorum. Fotoğraftaki ürünleri fiyatları 5-2 lira arasında değişiyor. Keşke fişimi atmasaydım :( 
Ve son uğradığım yer; Migros! El kremleri ve vücut losyonlarında olan %50lik indirimden benimde payıma bunlar düştü. Hepsine toplam 20 lira verdim. Duşta mutluluk paketi yalnızca 7,50 lira gibi alınası bir fiyata geldi.

Yılın son indirimlerinden aldıklarım bunlar oldu. Bir süre alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Hem makyaj hemde cilt bakım ürünü olarak yeterince stok yaptım. El kremleri de bunun cabası. Şubat ayına kadar alacağım şeyler; pamuk, deodorant, roll-on gibi ufak tefek ürünler.

Yeni yıla bol kozmetikle giriyorum. Umarım sene içerisinde de hepsini bitiririm.
Hepimize bol bitenli bir sene diliyorum :)

17 yorum:

  1. Güle güle kullan gayet uygun fiyata bir sürü şey almışsın :)

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan.
    Bende rossmanndan reival de loop göz kremi falan aldım, ilk kez deneyeceğim bakalım nasıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarını bekliyorum güzelim ona göre bende bir göz atayım :)

      Sil
  3. Güle güle kullan :)
    Keçe uclu rujlar mı onlar ??

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım :) hala devam ediyor mu migros indirimi bir fikrin varmı? el kremleri yani :D bu ara sardım da baya :D

    YanıtlaSil
  5. Migrosun yüzde elli indirimi umarım yarın da devam eder :( hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) İndirim bu güne özeldi malesef,bitti :(

      Sil
  6. Ohh harika şeyler almışsın! Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Rival de loop cc kremle köpük temizleyicinin yazısını dört gözle bekliyorum :) Rivalde loop'un yüz temizleme jelinin seyahat boyunu bende almıştım oldukça memnun kaldım :) Ayrıca duşta vücut kremleri kullanmaktan hoşlanıyorsan Isana'nın sütlü proteinli olan duş kremini öneririm benim kuru cildime çok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeteri kadar kullanınca mutlaka yazısını yazarım canım :) Isana'yı da not ettim,ilk gidişimde bakacağım mutlaka,teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...