Bu Blogda Ara

30 Aralık 2013 Pazartesi

Aralık Ayı Bitenler

Merhaba herkese
Son bir kaç ay olduğu gibi yine oldukça az bitenlerimle karşınızdayım. Eskiden ne güzel dolu dolu bitenler yazısı yazardım. Şimdi ise yazıya başlamamla bitirmem bir oluyor sanki. İstediğim kadar ürün bitiremiyorum. Yaptığım bitirme projelerine sadık kalamıyorum. 
Umarım yeni yılda bol bol ürün bitiririm de raflarım biraz boşalır. Yenilere de yer açılır(hınzır gülümseme).
Pantene Doğal Sentez Güç ve Parlaklık Bakım Kremi'nin yazısını çok yakın zamanda yazacağım. Detaylı yorumlarımı ona saklıyorum bu yüzden. Ama kısaca orta karar bir saç bakım kremi diyebilirim. Elidor 7/24 Belirgin Bukleler Belirginleştirici Bakım Kremi severek kullandığım, bereketli bir şekillendirici idi. Elimde ki bitince tekrardan alabilirim. Avon Argan Yağlı Saç Spreyi'nin yazısını da yazmıştı.Güzeldi ama bir daha almam. Çok fazla yağlı hissi veriyor. Watsons Kuru Şampuan'a bayıldım! Denediğim ilk kuru şampuan. Diğerleri de bu kadar iyi mi bilmiyorum, bir karşılaştırma yapamıyorum ama bu gerçekten çok güzel. Sıfır elektiriklenme, hacimli saçlar! Eğer tam boyunu bulabilirsem mutlaka alacağım. Avon Argan Yağlı Saç Serumu her bitenler yazımda olduğu gibi yine benimle. Elimde son iki tane kaldı. Biraz değişim mi gerek ne sanki? Öneriniz var mı?
Neutrogena Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli severek kullandıklarımdan. Güzel köpürüyor ve yağ içermiyor. Elimde son bir tane kaldı. Yeni bir şeyler denemek istiyorum ama bir kez daha alacağımı sanmıyorum bu yüzden. Diadermine Göz Makyaj Temizleyici'yi çok seviyorum. Jel eyelinerı bile kolaylıkla temizliyor ve yakma yapmıyor. Bir ayda iki tane bitirmedim tabi ki :) Şişenin biri yarımdı. Değişiklik olsun diye şuan Loreal kullanıyorum, memnunum ondanda. Bioderma Sensibio H2O temizleme olarak değil de makyaj temizliğinden sonra cildime tonik olarak uyguladım. Oldukça iyiydi. Cildimi anında yatıştırdı. Ancak göz makyaj temizliği konusunda pek iyi değil.
Lilibe Makyaj Düzeltme Pamuklarından memnunum. Önüme hangi marka çıkarsa onu alıyorum zaten. İki Avon Color Trend Ruj çöpe gidiyor. Beklemekten bozulmuşlar artık, çok kötü kokuyorlar. Benri Makyaj Süngeri'ni artık atmanın zamanı gelmişti. Yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum. Bir ara yenisini alırım. Liliputz Banyo Tanecikleri aslında küçük çocuklara banyoyu sevdirmek için üretilmiş mis gibi çilek kokulu suda eriyen, renk veren ve nemlendiren tanecikler. Ama ben bunları ayak banyosu olarak kullandım; çokta güzel oldu :)

Bu ay bitirdiklerim bu kadar. Toplam 12 ürün bitirmişim. Pek iyi bir sayı değil malesef :/ Umarım ocak ayında dolu dolu bir bitenler yazısı ile karşınızda olurum. Sormak istediğiniz bir şeyler varsa buralardayım :)

13 yorum:

  1. Yenilerde geldi , güzel ürünlerde bitirmişsin darısı yeni bitenler yazına diyim bari :)) Elidorun bakım kremlerinin kokularına baktım ve bayıldım ! almakla almamak arasında kaldım , elimde gliss saç açıcı sprey var , o bitince saçlarım güzel koksun diye almak istiyorum tatlım ben,sen önerirmisin bana kokusu saçlarda kalıyormu gün boyu *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer saçında tek bir ürün kullanıyorsan kalıcı güzelim. Ama saç spreyi,saç serumu, köpük bide elidor şekillendiriciyi kullanırsan pek kalıcı olmuyor malesef :/

      Sil
    2. Tek bir bunu kullanıcam işte canım bende,o bitince ,:) hee ozaman alırım kalıcıysa,böyle rüzgar esince felan mis gibi koku geliyor ohh :))

      Sil
  2. Bitenleri okumayi cok seviyorum :) benrinin makyaj sungeri oldugunu bilmiyordum .memnunmuydun ?sanki biraz kisa omurlu olmus fiyati neydi hatirliyomusun?bende watsons inki var ama artik omru doldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıkasam aslında yine kullanılır ama uğraşmak istemedim :( Tam hatırlamıyorum fiyatını canım ama en fazla 5 liraya almıştım. Güzel bir üründü ama BB kremi fazla emiyordu

      Sil
  3. Çoğunu denedim ve benzer şeyler düşünüyorum bende!
    bu arada mimledim seni, yaparsan keyifle okuyacağım, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,cevaplayacağım :)

      Sil
  4. Maşallah baya bitirmissin eskiler gitsin yeniler gelsin :) Ben de sampuanimi değiştirmeyi dusunuyorum pantene in bu serisi sence nasıl sampuanini kullanmış miydin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanını kullanmaya cesaret edemedim adaşım :/ Bitkisel içerikli ürünler saçı keçe gibi yapıyor resmen.

      Sil
    2. Ben de permadan dolayi yipranan saçlarımı düzeltmeye çalışıyorum gözüm de hep öyle argan yağlı ürünlere gidiyor ne yapsam karar veremedim :/

      Sil
    3. Onarıcı ve nemlendirici serilere göz at bence canım. Bu serum pek işine yarayacağını sanmıyorum,saç uçların için belki olabilir :)

      Sil
  5. Bitenler yazısını çok seviyorum:) Bence gayet iyi bitirmişsin özellikle makyaj temizleyiciler konusunda başarılısın ben bebek şampuanıyla tüm makyajımı çıkarıp ,yüz yıkama jeliyle üstünden geçiyorum tüm makyaj temizleyicilerim öylee duruyor dolapta darısı bana diyelim o zaman:):) Benim de bitenlerim yazılmayı bekliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum senin bitenlerini de canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...