Bu Blogda Ara

8 Aralık 2013 Pazar

Pazar Köşesi: Hebran'ın Yorumu

Merhabalar, Ben Hebran'ın Yorumu blogunun sahibi Belemir. Ojebalonjoje'ye beni konuk yazar olarak davet ettiği için çok teşekkür ederim. :)

Bu yazımda sizlere bahsedeceğim Deborah markasına ait bir seri olan Debby'nin yüksek pigmentli kalemi.


Kalemin ucu gördüğünüz givi uzun sivri. Açılması biraz zor ama pigmenti çok yüksek. Zaten renginden dolayı göz içi hariç çok fazla kullanım imkanı sunmuyor. Özel makyajlarda kullanmak için gerçekten ideal. Göz üstüne açık renk makyaj yapılacağı zaman baz olarak da kullanılabiliyor. Sürümü yumuşak ve herhangi bir kokuya da sahip değil. Ruj misali çevirerek açılıyor. 



Gördüğünüz gibi tek seferde bu şekilde bir sürümü var. Ben sürekli kullanmasam da tüm beyaz kalem ihtiyacımı karşılayan bir ürün olduğunu düşünüyorum. Sevgiler!
_______________________________________
Hebran'ın Yorumu'na güzel yazısı için çok çok teşekkür ediyorum.
Eğer kendisini Bloglovin'den takip etmek isterseniz buraya tık tıklamanız yeterli.

Bir sonraki hafta Alice Makyaj Diyarında sizlerle olacak.
Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...