Bu Blogda Ara

9 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni Denemelikler/Denenecekler

Merhaba herkese
Havaların soğumasıyla her gün uyguladığım rutinlerim yavaş yavaş değişmeye başladı. Merak ettiğim yeni ürünleri denemeye başladım. Hatta bazılarını hiç denemedim bile. Bu ay kullanacağım ürünler;
Uzun zamandır aklımda olan Rosense Gül Suyunu sonunda aldım ve düzenli günlük tonik olarak kullanmaya başladım. Oriflame Batık Kremi her katalogda ilgimi çekiyordu. Çok büyük bir umutla kullanmaya başlayacağım. İnşallah düş kırıklığına uğramam. Foot Works ayak ürünlerine bayılıyorum! Bu katalogda yine indirimdeydi. Topuk yumuşatıcı ve besleyici kremi denemek istedim. Diğer sevdiğim ayak ürünleri markası da Rossmann'lar da bulunan Fuss Wohl. Peeling Kremi denememiştim hiç ayak için. Umarım memnun kalırım.
Avon Roll-on yeşil olanını kullanıyorum şuanda. Tek kelime ile harika! Severek kullandığım ve çok çok memnun kaldığım için mavi olanını da almak istedim. Yeşil biter bitmez diğerine geçeceğim. Alterra markasında uzun zamandır gözüm vardı. Denemek için Su Nanesi Özlü Nemlendirici ve Aloe Veralı Göz Roll-on tercih ettim. Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum. Şimdilik aramız iyi gibi :)

Bu ayın sonunda büyük ihtimalle hepsi denenmiş ve çoğu bitmiş olur. Bitenler yazımda kısa kısa yorumlarım mutlaka. 
Detaylı yazıları da yeterli miktarda kullandıktan sonra gelecek ;)

10 yorum:

  1. rosense gül suyunu yıllardır kullanıyorum çok çok memnunum piyasadaki bir çok üründen performansını daha iyi buluyorum güzel günlerde kullan umarım memnun kalırsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden çok sevdim bende,bittikçe alacaklarım arasında olacak sanırım :)

      Sil
  2. Oriflame batık kremini kullanmıştım. İşe yarıyor ancak beni kokusu rahatsız etmişti. Bakalım sen sevecek misin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentim dahada çok arttı şuanda,umarım aynı sonucu görürüm bende :)

      Sil
  3. Canım batık kreminin yazısını merakla beklemekteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçları inan bende merakla bekliyorum güzelim :)

      Sil
  4. Batık kremini bende çok merak ettim şimdi. :)

    YanıtlaSil
  5. ben de rosense in gülsuyunu düzenli olmamakla birlikte kullanıyorum, temizlediğini hissediyorum ancak kokusu pek güzel değil...yine de doğal bir şey olduğu için tercihimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek gül suları güzel kokmuyor canım haklısın, ama etkisi çok güzel :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...