Bu Blogda Ara

29 Kasım 2013 Cuma

Rival de Loop Young Sun Powder 01 Sunrise

Merhaba herkese
Rossmann mağazalarını ne kadar çok sevdiğimden sıklıkla bahsediyorum. Hiç bir şey almayacak olsam bile girip dolaşmayı seviyorum. Elim boş çıktığımda olmuyor tabi ki :) Sadece Rossmann'larda satılan Rival de Loop markasının çift tonlu pudrasını şekline bayılarak aldım.
Ambalajı Rimmel Stay Matte Pudra ile aynı;kapaklı. Bu tür ambalajlar çantaya atmalık olmadığı için pek hoşlanmıyorum, yanıma alamıyorum. Kapak kısmı Rimmel'e göre biraz daha sağlam. Bu yüzden bir tık daha önde.
20 gramlık pudra hiç bitecek gibi durmuyor.
Sütlü kahve ve daha koyu kahve olmak üzere iki tondan oluşuyor. Orta kısmı bronzer olarak rahatlıkla kullanılabiliyor. Ama ben genellikle iki rengi karıştırarak allık olarak kullandım. Ciltte çok doğal ve hoş duruyor. Kalıcılığı da oldukça iyi.

Tek bir sorunu var...
Çok fazla tozutuyor. Fırçayı değdirmeniz bile tozutması için yeterli oluyor. Fırçanın yumuşak yada sert olması fark etmiyor. Ben kabuki fırça ile kullanıyorum. Allık fırçası kullanıldığında daha keskin uygulanıyor. Kabuki ile dağıtmak çok daha kolay bana göre.

Günlük makyajımda severek kullanıyorum. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama en fazla 8 liraydı. Denemeye değer ;)

6 yorum:

  1. Evet rengi güzelmiş .Kontur için kullanılabilecek bir ürün mü ?
    Bahama Mama tenime koyu geliyor başka bir ürüne ihtiyacım var da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan o işten pek anladığımı söyleyemeyeceğim canım,o yüzden yanlış yönlendirmiyim seni :/

      Sil
  2. Ben tasarıma aşık oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Rossmann lara bayılıyoruumm :) hem hayvanlar üzerinde denenmeyen bir sürü ürün satması hemde fiyatlarıyla favorim . Bende bir bronzer almayı düşünüyorum bunu yazdım mutlaka listeye :)
    Kapak ve ambalajlarla ilgili düşüncem klasik alman kalitesi :) genelde muadillerine göre daha dayanıklı ambalajları var :)
    Herzamanki gibi çok hoş bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için canım, aldığında seninde yorumlarını okumak isterim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...