Bu Blogda Ara

3 Kasım 2013 Pazar

Pazar Köşesi: Kozmetik Turu


Aussie 3 Minute Miracle Luscious Long Deep Treatment(Uzun Saçlar İçin Yoğun Bakım Kürü)

 Merhaba,öncelikle bana konuk yazar olmayı teklif ettiği için ve blogunda  ağırladığı için sevgili Elif'e çok teşekkür ediyorum.İlk defa konuk yazar oluyorum,bu yüzden bugün ki yazımı ayrı bir heyecanla yazıyorum.Bugün sizlere bahsedeceğim ürün Aussie yoğun bakım kürü...
 Aussie bir Avustralya markası,Youtube'da bu markanın ürünleri özellikle "3 Minute Miracle" çok popüler ve herkesin çok memnun olduğu bir ürün.Bu yüzden Gratis ve Watsons'ta satılmaya başladığında ilk denemek istediğim ürün şüphesiz ki buydu.Saçlarda üç dakikada mucizevi etki yarattığını söyleyen bu ürünün dört çeşidi var,bendeki uzun saçlar için. Avustralya Okaliptüs özü ve Avokado yağı ile uzun saçların ihtiyacı olan nemi ve bakımı sağlamayı vaat ediyor. Zaten avokado yağı kuru ve yıpranmış saçlar için en uygun yağlardan biri olarak bilinir.
 3 Minute Miracle'ı saç kreminin daha yoğun bir versiyonu olarak kabul edebiliriz.Ben haftada bir kez kullanmayı tercih ediyorum. Kapağı yok,sıkınca alttan ürün geliyor.Ne zaman kullansam saçlarım yumuşak,parlak,nemlenmiş,kısaca çok sağlıklı görünüyor.İçeriği pek masum değil ama saçlarıma verdiği his harika ve saçlarım ince telli olmasına rağmen,bunu saçlarımı ağırlaştırmadan yapıyor.Çok sık kullanırsanız aynı etkiyi alamıyorsunuz ama dediğim gibi haftada bir kere kullanınca saçları resmen bambaşka bir hale getiriyor.Kalın telli saçlara sahip olanların da seveceğini düşüyorum.Ayrıca kokusu da gayet güzel ve hafif.

 Bu ürün hakkında tek eleştirim fiyatı olabilir.Çünkü Amerika'da 3 dolar yani 6 tl civarındayken bizde 20 tl'ye satılıyor:( buna rağmen indirimde yakalarsanız denemenizi tavsiye ederim.Umarım yazımı okumaktan keyif almışsınızdır.Aranızda Aussie ürünlerini deneyen var mı?

 Mutlu Pazarlar ヾ(^∇^)
_____________________________________
Yazısı için Kozmetik Turu'na çok çok teşekkür ediyorum. 
Çekiliş kazandığım ve tanıdığım ilk blog. Bu yüzden bendeki değeri çok başka.
Eğer kendisini Bloglovin'den takip etmek isterseniz buraya
İnstagram'dan takip etmek isterseniz şuraya
Twitter'dan takip etmek isterseniz de buraya tık tıklamanız yeterli.

Bir sonraki hafta 10 Kasım olduğu için Pazar Köşesi olmayacak. 
Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

3 yorum:

  1. İnce telde ağırlaşma en büyük sorun. Denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Denicem mutlaka :) Tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Evet haftasonu Watsons indiriminden%25 indirime girmişti kokusunun albenisine büyülenerek ürünü denedim hem şampuanını hemde kürünü oldukça memun kaldım 5 katı verdiğim solon ürünlerinden çok daha iyi olduğunu düşünüyorum blogunuzu yeni keşfettim sevgiler esra;:)) Banada beklerim http://goosestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...