Bu Blogda Ara

23 Kasım 2013 Cumartesi

Ufak Bir İç Döküş ve Çekiliş Sonucu

İyi akşamlar herkese 
Uzun zamandır sınavlarım yüzünden buralara uğramıyordum. Çok boşladım. Mail kutumdaki karışıklık yüzünden bir sürü aksaklık yaşadım. Tamamen kendi sorunum ama bu biliyorum ve en kısa zamanda mutlaka bir şekilde düzeltmeye çalışacağım bu durumu.

Başlattığım çekilişin hemen video ile sonuçlandırdım. Paylaşım linki bulunmayan yorumları malesef elemek zorunda kaldım.
KAZANAN
Tebrik ederimm :) Hediyeni en kısa zamanda kargolamam için bana 26 Kasım saat 00:00'a kadar geri dönüş yapman gerek.

Bir sonraki çekiliş sanırım İnstagram çekilişi olacak. Eğer takip etmek isterseniz buradayım

4 yorum:

  1. canım kazananı tebrik ederim. konuk yazar projesi için yazı göndermiştim 20 gün oluyor bana da dönmedin merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam o karmaşıklığa denk geldi senin mailde güzelim. Kusuruma bakma nolur,hemen geriş dönüş yapıyorum :)

      Sil
  2. Merhaba, çok sevindim teşekkür ediyorum,bilgilerimi mail adresinize gönderiyorum,hoşçakalın...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...