Bu Blogda Ara

24 Kasım 2013 Pazar

Pazar Köşesi: Makyajlı Kareler

Herkese merhaba. Bu benim ilk konuk yazarlığım. Bu sebeple sevgili arkadaşım OjeBalonjoje' ye teşekkür ediyorum:)))

Sizlere çok severek kullandığım eyelinerimden bahsetmek istiyorum. Bu eyelineri stantta denemiş, çabuk kurumasıve renginin simsiyah olması nedeniyle bayılmıştım. Fakat indirimde almak istemiş ama bir türlü bulamamıştım. Hangi indirimde aldığımı hatırlamıyorum ama istediğime kavuştum ve aldığımdan beri severek kullandığım bir ürün oldu kendisi.
Yorumlarıma gelirsek:
- Pigmentasyonu çok iyi ve rengi simsiyah.
- Sürümü çok kolay. Göz kapağına rahatlıkla uygulanıyor. Bazne elimden dolayı tek seferde fırça izi bırakırsem ikinci kere üstünden geçiyorum.
- Kuruma hızı süper. Bende herhangi bir akma, bulaşma, dağılma vs olmadı.
- Kurusa bile en ufak bir hatada düzeltilebilmesi bakımından rahatlıkla düzeltilebiliyor. Bu özelliği çok iyi. Ayrıca çıkarırken de uğraştırmıyor.
- Sapı uzun ve kullanırken ele tam oturduğu için rahatça kullanım kolaylığını sağlıyor. İlk başta fırça kısmını metal yerinde sanmıştım ama siyah tarafında. Alışana kadar ha bire ters açıp durdum:))
- Fırçası orta kalınlıkta ve ucu ne sert ne de yumuşak tam kararında. Ben kalınlığını ve inceliğini rahatlıkla ayarlayabiliyorum. Bu sebeple ince ya da kalın liner çekmek isteyenler rahatlıkla kullanabilirler.
- Fiyat bakımından tutarını hatırlayamadığım için birşey diyemiyorum. Ama uygun fiyatlı bir ürün olduğunu söyleyebilirim.
- Tavsiye eder misin derseniz "ne duruyorsunuz kapın":))) derim.
Sevgiler...
__________________________________________
Makyajlı Kareler'e yani Çiğdemciğime çok çok teşekkür ediyorum güzel yazısı için.
Çiğdem'i Bloglovinden takip etmek isterseniz buraya
Twitterdan takip etmek isterseniz şuraya
Facebook sayfasını beğenmek isterseniz de buraya tık tıklamanız yeterli

Bir sonraki hafta nail art konusunda harikalar yaratan Gonca'nın Güncesi sizlerle olacak.
Umarım güzel bir hafta geçirirsiniz :)

3 yorum:

  1. Dikkatimi çektiii :) ilk gördüğüm yerde deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim tatlım blogunda yer verdiğin için. Kocaman öpüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben teşekkür ederim asıl güzelim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...