Bu Blogda Ara

2 Kasım 2013 Cumartesi

Haftasonu Alışverişi / Vize Sendromu

Merhaba herkese
Bu aralar her yerde indirim ve hepsinden yararlanmaya çalışan birde ben var. Hem bitirme projesi yapıp hemde alışveriş yapıyorum :/ Ama bu seferkiler gerçekten ihtiyaç alışverişi. Her zaman saç bakım ve şampuanlarda indirim olmuyor. Bu yüzden güzel değerlendirmek istedim. 
Sürekli kullanıp memnun kaldığım ürünleri almadım bu sefer tercihimi denemek istediğim ürünlerden yana kullandım. Hem şampuan hemde bakım kremi olarak devamlı aynı ürünleri kullanınca saç alışıyor ve bir süre sonra hiçbir etkisi olmamaya başlıyor. Bu yüzden Pantene'nin yeni çıkardığı ve saçıma iyi geleceğini düşündüğüm seriden aldım. Sonuçları merakla bekliyorum. Umarım hepsinden güzel sonuç alırım. Özellikle maskelerden ve en solda olan saç ucu serumundan çok umutluyum. Hepsinin fiyatlarını tek tek hatırlamıyorum, fişi kaybettim. Ama en pahalısı 6 en ucuzu da 4 lira civarındaydı.
Diğer iki indirim ganimeti de Palmolive Duş Jeli ve Head&Shoulders şampuan. İkisi de 5 lira sanırım. Saç bakım alışverişinden sonra Rossmann'a uğradım. Diş ipi almam gerekiyordu ve Perodent markasını daha önce kullanıp beğenmiştim,tekrardan aldım. Gözüm kabuki fırçasını takıldı. Denemek istedim,oldukça uygun bir fiyatı vardı, 6 lira civarı. Sonraki durağım Flormar oldu ve indirimde olan BB kremden 5 liraya hemen bir tane aldım. Bu serinin diğer ürünlerinde de indirim var ama hepsi o kadar canlı ve fosforlu renkler ki kendime uygun başka bir şey bulamadım. Ve son olarak Migros'a girdim. Garnier'ın çok merak ettiğim nemlendiricisini aldım. Birde el kremi aldım. 

Bu aldıklarım beni yılbaşına kadar idare eder. Eğer yılbaşında da böyle bir indirim daha olursa tadından yenmez :) 
Siz neler kaptınız indirimden?

Son olarak bir iki şey daha söyleyip gidiyorum. Vizelerim başlıyor ve büyük ihtimalle Kasım ayının ortasına kadar yeni yazı giremeyeceğim. Benim durumumda olan herkesin Allah yardımcısı olsun. Hepimiz derslerimizi verebiliriz umarım. Kolay gelsin herkese ;)
Sınavlardan sonra görüşmek üzere,kendinize çok iyi bakın!



14 yorum:

  1. Pantene sac ucu serumunu almadıgıma pısman oldum belkı hala kalmıstır:) gule gule kullan bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın son gün umarım bulabilirsin güzelim, çok güzel kokuyoor o.O Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Aldıklarını güzel günlerde kullan, vize dönemin umarım çabucak ve sıkıntısız geçer! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım umarı :) Çok teşekkür ederim bu arada

      Sil
  3. Hepsini guzel gunlerde kullan. Umarım vizelerin iyi gecer . Ah bir de ben başlayabilsem calısmalara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizinki güzel geçer umarım balböceğim :) Bir an önce başlamak gerek,zamanı geldi :/

      Sil
  4. Aldıklarını güle güle kullan vize zamanında böyle jet gibi güzel ve hızlı geçsin :) benimde bu hafta son bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzelim,hepimiz için güzel geçer sınavlar umarım :)

      Sil
  5. saç bakımı demişken farklı markaların şampuan ve saç kremini kullanmanın saça olumsuz bir etkisi olur mu sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olacağını sanmıyorum :/ Ben ne zaman başka şampuan ya da saç kremine geçsem hepsinde olumlu sonuç aldım. Yalnızca saç tipine uygun olanı seçmeye özen göstermen yeterli :)

      Sil
  6. hepsini güle güle kullan.panteneler nasil acaba.benim aklimda aqua light var.ya canim bosh ver.project pan de yaaap,yeni yeni (tabi bütcene çok fazla zarar vermeden)gönlüne giren her seyi seve seve al kullan.her seyin tadini çikarmak lazim.gönlümüz bol ,paramiz da bol olsun INSALLAH.istediklerimizi heeeeep alalim.mümkünü yok biz kadinlarin gözü doymaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım Pantene'lerden canım. Bitince mutlaka yenilerini alacağım :) Biri bitmeden diğerini alıyoruz,haklısın inan :))

      Sil
  7. Rossmann kabuki fırçadan memnun kaldın mı kabuki fırça arayışındayım da memnun kaldıysan eğer alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika,mükemmel değil ama iş görüyor güzelim :) Ben allık sürmek için kullanıyorum,memnunum ama biraz kıl dökme sorunu var :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...