Bu Blogda Ara

27 Kasım 2013 Çarşamba

Tembel İşi Makyaj Temizliği: Bioderma Sensibio H2O

Merhaba herkese
Bugün okumaktan bıktığınız Bioderma Sensibio'dan bahsedeceğim size. Bende bu kadar övülen ve sevilen ürünü merakla aldım ve hemen kullanmaya başladım. 500ml lik bir şişe bitirdiğim ve artık hakkında bir iki cümle söyleyebilirim.

Ambalaj konusunda söyleyecek pek bir şeyim yok aslında. Klasik tonik şişelerinde. Bu serinin birde pratik kapak adı altında satılanları var. Üzerine pamuk bastırarak kullanılıyorlar. Onlar pratiklik açısından bir tık önde sanki. Ama bana göre olmasa da olur.
Boyut olarak 100,250 ve 500ml olarak satılıyor. 100 ml o kadar küçük ki tuzluğa benziyor desem yeridir. Eğer çok çok merak edip denemek isterseniz bence direk 250ml olanını alın. Çok daha avantajlı çıkarsınız.

İlk olarak göz makyaj temizleme performansından bahsedeyim; vasat! Basit yapılı göz kalemlerini çok kolay çıkartabiliyor. Ancak günlük hayatta benim sık sık kullandığım jel ve likit eyeliner temizleme konusundan gerçekten çok kötü. Neredeyse hiç temizlemiyor. 

Fondöten,bb krem gibi cilt makyaj temizleme konusunda ise gerçekten çok iyi. Benri kare pamuklardan 2-3 tane kullanarak bütün makyajımı kolaylıkla temizleyebiliyorum. 

Ancaaak...
Ben yinede makyaj temizliği konusunda ne kadar iyi olursa olsun bir su ile fondöten temizliğine sıcak bakmıyorum. Yüzümü jel ile yıkamadan gerçekten temizlenmiş, gözeneklerim arınmış gibi hissetmiyorum. Bu yüzden cilt makyajımı jel ile temizledikten sonra kare pamuk üzerine biraz dökerek yüzüme uygulamayı tercih ediyorum. Hem cildimi yatıştırıyor hemde gerilmesini engelliyor.

500ml fiyatı 70 lira ama indirim zamanı ve 1+1 gibi kampanyalara denk gelirseniz çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Benim "vaaaov,harika!" dediğim, bayılarak kullandığım bir temizleyici olmadı malesef. Elimde 500ml lik bir şişe daha var. O bittikten sonra çok çok uygun fiyata bulmazsam bir daha alacağımı sanmıyorum.

12 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum pratik değil iyi temizlenmesi için bekletmek ovalamak bilmem ne yapmak gerekiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamlı pamukla silmek zor geliyor banada :/

      Sil
  2. ben de öyle düşünüyorum bir ucuzluktan alıp stok yapmıştım ama tonik olarak kullanıyorum sadece bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatıstırıcı tonik olarak çok güzel gerçektende :)

      Sil
  3. Bioderma urunlerinin cogunu severek kullanıyorum ama bu urun bahsedildigi gibi harikalar yaatmıyor bence. Tek adımda temizliyormus filan diyorlar ama benim eyelinerımı cıkarmıyor . Waterproof rimel kullanmamama ragmen onu cıkarırken bile zorlanıyorum ve bende senin gibi yuzumu yıkamadan rahatlayamayanlardanım.Kesinlikle olmazsa olmaz bir urun degil benim icin. Evde su an hic acılmamıs 2 şişe 250 ml var. Onlar bitince bende cok uyguna bulursam alabilirim.Bir de soylemek istedim su an Turuncu Kasa'da 500 ml urun 20 lira. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden devamlı bu kadar indirim oluyor biodermada anlayamıyorum. Yeri geliyor 50 liralık krem indirime girsin diye aylarca bekliyoruz. Ama 70 liralık bioderma hep indirimde :/

      Sil
  4. Bende bu ürünü denemek istiyordum, jel temizleyiciler bana da daha temizlemiş hissettiriyor:)

    bende beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki sen memnun kalırsın canım, merakla yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  5. Bu meşhur ürünle ilgili seninle aynı dûşûnûyorum.Kötü değil ama o kadar da abartılacak bir ürün de değil bana göre..

    YanıtlaSil
  6. ben de yüzümü şöyle köpürte köpürte yıkamadan rahat edemeyenlerdenim. Ancak h2o benim çok sevdiğim bir ürün. Yüzümü yıkamadan önce de kullanıyorum ama itiraf etmeliyim ki bazen üşengeçlikten bununla yüzümü silip uyuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir türlü ısınamadım malesef,illa köpük köpük olacak o yüz! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...