Bu Blogda Ara

26 Kasım 2013 Salı

Kasım Ayı Bitenler

Merhaba herkesee
 Hiç ama hiç memnun kaldığım bir bitenler yazısı yazıyorum. Doğru düzgün hiç bir şey kullanamadım bu ay. Yüzümde çıkan 2-3 tane sivilcede bunun en güzel kanıtı bence. Kısa kısa yorumlarla sizi sıkmadan hemen neler bitirdiklerime geçiyorum.
İlk olarak severek kullandığım Diaderdime Göz Makyaj Temizleyici yine bitenlerim arasında. Elimde bir tane daha var açılmamış bir de yarımım var. Severek kullanıyorum. Likit ve jel eyelinerı bike rahatlıkla çıkartıyor. Neutrogena Visibly Clear Maske ve Temizleme Jeli'ni duş alırken kullandım. Sıcak su ve buharın etkisiyle açılan gözenekleri harika temizliyor! Sevdiğim bir diğer özelliği de içinde peeling tanelerinin olmaması. Sivilce problemi yaşayanlar için bulunmaz nimet bana göre. Eskiden bitenler yazımda sık sık yer verdiğim Nivea Aqua Sensation Yüz Yıkama Jeli'ni stokların arasında buldum. Bu ay severek kullandım. İndirim zamanı bir iki tane daha stoklarım. Çok seviyorum kendisini. 2 tane saç maskesi bitirdim bu ay. Hepsinin detaylı yazısını yazacağım, fotoğrafladım. Ama hangisini önerirsin,beğendin diye sorarsanız Pantene bir tık daha önde benim için. Yine saç serumu olaran Avon Argan Yağlı olanı bitirdim. Hatta bu ay ki avon alışverişimde 2 tane daha aldım. Alışveriş yazımı da paylaşacağım bu hafta içerisinde sizinle :)
Nivea El Kremi herkesin çantasında olan anneanne kremi :) Yılların kremi... Kokusu için bile çantamda taşıyabilirim çok seviyorum. Kullandığım en harika ayak kremi olan Avon Gliserinli Ayak Kremi! Detaylı yazısını yazacağım bu kreminde ama indirimde görürseniz mutlaka almanızı tavsiye ederim. Nivea Pure Natural Roll On'u çok çok seviyorum. Ama çok fazla kullandım bu kokudan. Biraz ara vermekte yarar var. Selin Limon Kolonyası yine çantamdaydı. Seviyorum, kullandım, bitti. Ne diyeyim :) Diş ipi olarak Watsons marka kullandım bu ay. İkinci kez alışım bu. Seviyorum, yine alabilirim. Ve her ay biten pamuk,törpü... Bu ay az pamuk bitirmişim. Bende bitenler poşetine bakınca fark ettim. Az makyaj az pamuk ;)

Bu ay bitirdiklerim bu kadar. Daha yazmaya doyamadan bitiverdi :/ Umarım bir sonraki ay daha çok şey bitiririm. 
Sormak istediğiniz yada yorumlarınız varsa merakla bekliyorum :)

16 yorum:

  1. Nivea Aqua Sensation Yüz Yıkama Jeli sevemedim jel yıka yıka çıkmıyor sanki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemli cildine mi uyguladın canım? Ben köpürdükten sonra çok kolay temizleyebiliyorum :/

      Sil
  2. Canim gene de cok az urun bitirmemissin. Umarim bir dahakai ay istedigin gibi daha cok biter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım ya. Bir sürü yarım ürün beklemede. Hepsi bir sonraki aya kaldı bakalım :)

      Sil
  3. Topuk yumusaticisinin kokusunu seviyorum :) Memnun kaldigin urunleri bitirdigine sevindim darisi basima :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum o seri komple güzel kokuyor :) İnşallah güzelim sende bitir elde kalanları

      Sil
  4. Head and Shoulders saç maskesi benide hayal kırıklığına uğrattı ama saç kremi harika tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kreminden 2 tane bitirdim bende,gerçekten çok güzeldi :)

      Sil
  5. canm ya niveanın jeli sivilceli ciltler için önerilmiyor ama snde nasıl bir etkisi oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bundan kaç tane bitirdiğimi hatırlamıyorum,o derece çok seviyorum ve memnunum güzelim. Hatta bir ara her bitenler yazımda oluyordu :/

      Sil
  6. visibly clear maske fena değildi fakat serinin diğer ürünleri çok sivilce yaptı bende, aman dikkatli ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde peeling etkili olanı maske olarak iyiydi. Diğer türlü sivilceleri yayıyor haklısın canım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...