Bu Blogda Ara

2 Nisan 2013 Salı

Son Gelişmeler

Dünkü yazımda bahsettiğim Pastel pudrayı bugün değiştirmek için mağazanın yolunu tuttum ama yol büyüdü resmen gözümde, çok üşendim gitmeye. Kasadaki bayana durumu anlattım. Bana hijyenik sorunlardan dolayı nakit para iadesi yapamayacağını ancak istediğim pudra ile değiştirebileceğini söyledi. Kutunun kapağı hiç açılmamıştı bunun farkında olarak hemde! İnadım tuttu benimde o pudrayı istemediğimi yerine başka şeyler alacağımı söyledim ve bir şey söylemesine fırsat vermeden ürünleri koydum önüne. Bin bir naz yaparak değişimi yaptı çok şükür!
Aldıklarım bunlar. Far bazını özellikle istiyordum zaten şu yazımdaki farı kullanabilmek için. Essence'nin bu pudrasını çok duymuştum denemek istedim, umarım beğenirim. El peelingi indirimde diye aldım.
Şu iki günlük bezginliğin ve suçlu olmalarına rağmen bu şekilde bilmişlik taslamaları yüzünden bir daha alışveriş için uğrayacağımı sanmıyorum. Büyük konuşmayayım yinede :)

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...