Bu Blogda Ara

30 Nisan 2013 Salı

Nisan Ayı Bitenler/Çöpe Gidenler

İlk olarak çöpe gidenlerden başlayayım;
Avon For Away Herkes en az bir kere kullanmıştır yada kokusuna bakmıştır bu parfümün. Bir dönem çok kullandım özellikle kış ayında. Ama bıktım artık kokusundan dibinde bir iki parmak kadar kalmıştı zaten.
TBS Salatalıklı Makyaj Temizleme Sütü Toniği ile beraber 10 liraya almıştım kampanyadan. Kokusunu sevmedim.
TBS Salatalıklı Tonik Alırken içeriğine bakmamıştım eve gelince farkettim ki bol miktarda paraben var. Kokusu da hoşuma gitmeyince kendisi çöpe gider :)


Isana Duş Jeli Ayıla bayıla kullandığım,müptelası olduğum duş jeli.
Gliss Ultimate Repair Saç Kremi Yazısı için tık tık
Elseve Komple Onarıcı 5 Maske Yazısı için tık tık
Oral-B Diş İpi Sonunda bitirebildim. 50 metreydi. Hiç bitmeyecek sandım ama çokta memnun kaldım.
Avon Naturals Kiraz Çiçekli Saç Tazeleyici Yazısı için tık tık
Nivea Göz Makyaj Temizleyici Yazısı için tık tık
Sesu Sir Ağda Titanium Severek kullanıyorum. Başkasını denemem asla. En kısa zamanda yenisi alınacak.

Bu ay yine kozmetik ürünü bitiremedim. Kısmetse bir daha ki aya artık :)

8 yorum:

  1. bitmeeezzzz bitmez o kozmetik ürünleri :)) bitirebilmek için sanırım yememiz lazım.

    YanıtlaSil
  2. Avonun o parfümüne bende bayılıyorum.kesinlikle süper kokuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kış aylarında çok seviyorum bende

      Sil
  3. Sesular çok iyi oluyorlar hem akışkan hemde kolay sürülebilir olmaları gayet on numara bitenler yazın gene çok iyi maşallah nice biten ürünler görmeye sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. ben soğuk ağda bandına alışmışım çok pratik geliyo bi türlü şu roll_on şeklinde olana alışamadım eritme işleminde çok başarısızım makinasını almak lazım sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende makine ile kullanıyorum evet daha pratik oluyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...